Kapsamlı programının bir parçası olarak Ishizuka, Canon Eurasia’nın liderleri ve çalışanlarıyla bir araya gelerek pazar dinamikleri, satış stratejileri ve Türkiye’deki gelecek yatırımlar hakkında görüşmeler gerçekleştirdi. Türkiye’nin öncelikli pazarlardan biri olarak stratejik bir rol oynadığını dile getiren Ishizuka, ülkenin hızlı büyümesini ve EMEA bölgesi için önemini vurguladı.
Ishizuka, “Bu ziyareti yalnızca çok önemli bir iş ziyareti olarak değil, aynı zamanda sahadaki ekiplerimiz ve müşterilerimizle bağlantı kurmak, işimizi güçlendirmek ve topluma katkı sağlamak üzere yapacağımız gelecek yatırımları keşfetmek adına da paha biçilmez bir fırsat olarak görüyorum. Türkiye müşteri tabanı ve demografik profili ile stratejik vizyonumuzda önemli bir yere sahip.” dedi.
Canon’un Türkiye’nin sosyal ve ekonomik altyapısına olan bağlılığını vurgulayan Ishizuka, şirketin gelişen pazar taleplerini karşılama ve topluma fayda sağlama konusundaki kararlılığını yineledi; “En son teknolojileri sürekli olarak takip etmemiz ve ortaya çıkan trendlere karşı duyarlılığımız, müşterilerimize olağanüstü değer sunma taahhüdümüzün altını çiziyor. Canon Gençlik Programı ve Satışta Kadın gibi projelerimiz ise araç, ekipman ve bilgi birikimimizi kullanarak toplumu destekleme çabalarımızı ortaya koyuyor”.
Canon Orta Doğu ve Türkiye Bölge Direktörü Venkatasubramanian (Subbu) Hariharan, Ishizuka’nın değerlendirmelerinin altını çizerek Türkiye’nin Canon’un bölgesel stratejilerindeki önemini vurguladı. Hariharan, “Güçlü bölgesel yapılanmamız, Türkiye’nin dinamik pazar yapısı ve genç nüfusuna yönelik stratejilerimizi doğru yöneterek kaynakları etkin bir şekilde kullanmamızı sağlıyor” dedi.
Türkiye ziyareti sırasında Canon’un Türkiye’nin baskı ve görüntüleme teknolojileri sektöründe devam eden pazar liderliğini de vurgulayan Ishizuka, Canon’un rekabet üstünlüğünü sürdürme konusundaki sarsılmaz kararlılığını teyit etti.
Canon’un son yıllardaki en üst düzey Türkiye ziyaretinde Ishizuka’yı karşılayan Canon Eurasia Ülke Direktörü Alexandre Emeryk, “Canon olarak Türkiye’deki operasyonlarımıza önemli yatırımlar yapmaya devam edeceğiz. Bu yatırımlar sayesinde Türkiye’deki tüm paydaşlarımızla yakın iş birliği içerisinde olup müşteri odaklı yaklaşımımızı daha da güçlendirerek onların başarılarına destek vereceğiz. Bu sayede Türkiye pazarındaki varlığımızı güçlendirecek ve Canon’u her geçen gün bir adım daha ileriye taşıyacağız” dedi.
Canon EMEA Başkanı ve CEO’su Ishizuka, son derece verimli geçirdiği ziyareti sırasında Canon’un Türkiye’deki tüm projelerini ve özellikle KSS faaliyetlerini inceleme fırsatı da buldu. Yürütülen projelere büyük önem veren Ishizuka, Canon Gençlik Programı’nın son iki yıldır Türkiye’deki partneri olan TOÇEV’i (Tüvana Okuma İstekli Çocuk Eğitim Vakfı) ofisinde ziyaret ederek TOÇEV’e katkılarından dolayı kişisel teşekkürlerini iletti; “2015 yılından bu yana yeni nesil hikaye anlatıcılığı yoluyla gençlerin sesini duyurmayı amaçlayan programa değerli desteklerinden dolayı TOÇEV’e teşekkür ederiz. Türkiye’de TOÇEV iş birliğiyle son 2 yılda bu başarılı projeyle 14-17 yaş arası 29 çocuğa temel fotoğrafçılık eğitimi verdik. Program kapsamında çocuklar duygu ve bakış açılarını fotoğraf aracılığıyla aktarırken, Ankara ve Mardin’de unutulmaz sergilere imza atıldı. Bu yıl 30’uncu yaşını kutlayan ve bugüne kadar Türkiye genelinde eğitime erişimde zorluk yaşayan 8 milyondan fazla çocuğa eğitim olanağı sağlayan TOÇEV ile geleceğin hikâye anlatıcıları olan çocuklar için bu programın öneminin paha biçilmez olduğunu düşünüyoruz” dedi.
Ziyaretin son adımı olarak Ishizuka, Türkiye’de “fotoğrafçılığın kalbi” olarak bilinen Sirkeci’deki Canon iş ortaklarını ve müşterilerini de ziyaret ederek büyüme planlarını birlikte değerlendirdi.