• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
Matbaa Teknik
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
Matbaa Teknik
No Result
View All Result
Home Haberler

Promosyon sektörünün dünü, bugünü ve yarını: PROMOTÜRK ile röportaj

editor by editor
Temmuz 29, 2024
in Haberler
0
Promosyon sektörünün dünü, bugünü ve yarını: PROMOTÜRK ile röportaj
0
SHARES
8
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Kendinizden ve Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği’nden (PROMOTÜRK) bahseder misiniz?

Zirve Şapka Yönetim Kurulu Üyesiyim. Sakarya Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun oldum ve İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde yüksek lisansımı tamamladım. 2021 yılında yapılan seçimde Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği’nin (PROMOTÜRK) Genel Başkanlığı’na seçildim. PROMOTÜRK, Türkiye’de promosyon sektörünü temsil eden, 81 ilde ve 7 bölgede 500’ün üzerinde üyesi bulunan bir sivil toplum kuruluşudur. 29 yıllık geçmişiyle, Türkiye’de faaliyet gösteren köklü kuruluşlardan biridir. Derneğimiz, çeşitli faaliyetlerle hem üyelerimize hem de ülkemize katkıda bulunmayı amaçlamaktadır.

PROMOTÜRK Genel Başkanı Mehmet Yücetürk

Orta Doğu ve Balkanlar’ın en büyük promosyon ve kurumsal tanıtım ürünleri fuarı olan Promosyon Show fuarının yanı sıra, ticareti artırıcı çeşitli organizasyonlar düzenliyoruz. Ayrıca Avrupa’daki diğer promosyon fuarları ile iş birliği yaparak sektörü büyütecek projeler geliştiriyoruz. Bu sayede oluşturduğumuz network ile gücümüzü ve etkinliğimizi artırmayı hedefliyoruz.

Sektörün mevcut durumu hakkında neler söylersiniz?

Promosyon sektörü çok dinamik bir sektördür. “Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir” mottosunu benimsemiş olan sektörümüz, her dönemin trendlerine uyum sağlama kapasitesine sahiptir. Geçmişte en çok satan promosyon ürünleri kalem, ajanda ve çakmak iken, bugün teknolojinin gelişmesi ve kentleşmiş hayat ile en çok satılan promosyon ürünleri powerbank, USB kablolar, termos ve su mataraları olmuştur. Bu kapsamda değişen ve dönüşen dünyaya uyum sağlayarak, firmalarımızın en önemli pazarlama araçlarından biri olan kurumsal tanıtım ürünlerimizle destek olmaya devam ediyoruz.

Promosyon Show 2024 hazırlıkları ve fuarın kapsamı hakkında bilgi verir misiniz?

PROMOTÜRK desteğiyle Promo Fuarcılık olarak bu yıl 36. Promosyon Show 2024 fuarını düzenliyoruz. Bu fuarın, promosyon sektörünün Avrupa ve diğer bölge ülkeleri ile iş birliğini artırıcı bir ticaret hacmi oluşturacağına inanıyoruz.

Fuar kimlere hitap ediyor? Fuarı kimler ve neden ziyaret etmeli?

Promosyon Show Fuarı, kendi firmasını, markasını ve ürününü tanıtmak isteyen bütün yöneticilere hitap etmektedir. Sektör temsilcilerimiz arasında; 10 kişinin çalıştığı bir oto tamir firmasının ihtiyaçlarını karşılayan da Türkiye’nin en büyük holdinglerinin kurumsal tanıtım materyallerini karşılayacak donanıma sahip firmalarımız da var. Bu nedenle hedef kitlemiz, Türkiye’deki ve dünyadaki tüm şirketlerdir diyebiliriz.

Fuarda ziyaretçileri bekleyen yenilikler nelerdir?

Ziyaretçilerimiz ve katılımcılarımız, bu heyecan verici yenilikleri ve disiplinli çalışmaların sonuçlarını yakından deneyimleyebilecektir. Son olarak, herkesi 18-21 Eylül 2024 tarihleri arasında Türkiye’nin tek, Orta Foğu ve Balkanlar’ın en büyük kurumsal tanıtım ürünleri fuarı olan Promosyon Show Fuarı’na bekliyoruz.

Tags: #fuar#İşBirliği#marka#promosyon#PromosyonShow#PROMOTÜRK#Röportaj#sektör#tanıtım#teknoloji#ticaret#ürün
Previous Post

Innovative trends in promotional products at Promotion Show

Next Post

The past, present and future of the promotion sector: Interview with PROMOTÜRK

editor

editor

Next Post
Promosyon sektörünün dünü, bugünü ve yarını: PROMOTÜRK ile röportaj

The past, present and future of the promotion sector: Interview with PROMOTÜRK

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



  • Trending
  • Comments
  • Latest
BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

Nisan 26, 2023
Kyocera ile ileriye bakış!

Kyocera ile ileriye bakış!

Şubat 5, 2024
Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Ağustos 4, 2023
Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Aralık 22, 2023
Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

0
FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

0
Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

0
New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

0
OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

Mayıs 23, 2025
Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Mayıs 23, 2025
Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Mayıs 22, 2025
Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Mayıs 21, 2025

Recent News

OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

Mayıs 23, 2025
Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Mayıs 23, 2025
Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Mayıs 22, 2025
Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Mayıs 21, 2025
  • Hakkımızda
  • Reklam
  • Gizlilik
  • İletişim
Copyright 2023 Matbaa Teknik
No Result
View All Result

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.