Anasayfa » Aktüel » ALL4PACK Paris 2018: Kasım’da Paris’te

ALL4PACK Paris 2018: Kasım’da Paris’te

Fuara Türkiye’den de ilgi büyük. Makine ve benzeri çözümlerinin yanı sıra baskı kalitelerini öne çıkaran matbaacılarımızın da dahil olduğu toplam elli sekiz şirket, Paris Nord Villenpente’de sahne alacaklar.

ALL4PACK Paris 26 – 29 Kasım 2018 tarihleri ​​arasında Paris Nord Villepinte, Fransa’da düzenlenecek ve dört gün boyunca bilgi alışverişi, tanıtım, yenilik ve sunumlar için 87 bin profesyoneli bir araya getirecek.

Ambalaj ve ambalaj dünyası hammaddeden üretim hattı sonu ve intralojistiğe kadar küresel, yenilikçi ve tamamen birbirine bağlı bir üretim zinciri ve Endüstri 4.0 ile çok kanallı B2B ve B2C ticaretinin şartlarının sağladığı fırsatların ortaya çıkardığı köklü değişikliğe sahne olan bir sektör. Sektörün önemli etkinliklerinden biri olan ALL4PACK Paris ise pazarın tanıklık ettiği entegrasyon stratejisini mükemmel bir şekilde karşılayan, ambalaj ekosisteminin inovasyon yeteneklerine ışık tutan kapsamlı bir ürün yelpazesi sunmakta: hammadde, işleme, paketleme ve paketleme makineleri, markalama ve kodlama, ambalajlama çözümleri ve kaplar, paket baskı ve etiketleri, ikincil, üçüncül ve nakliye paketleme makineleri.

Aynı zamanda intralojistik sektörüne de hitap ederek sürekli taşıma, otomatik sistemler, lojistik hizmetler ve BT sistemleri, depolama ve depo tesisleri, kaldırma, forkliftler gibi çözümleri de sergiye çıkartmakta.

26 – 29 Kasım tarihleri arasında Paris’te gerçekleşecek Uluslararası ticaret fuarın, gıda, içecek ve sıvı, kozmetik ve tuvalet malzemeleri, sağlık ve eczacılık ürünleri, perakende, e-ticaret, tüketim malları ve sermaye malları gibi sektörlerden gelen sektör karar alıcıları için toplanma noktası olması bekleniyor. Fuara Türkiye’den de ilgi büyük. Makine ve benzeri çözümlerinin yanı sıra baskı kalitelerini öne çıkaran matbaacılarımızın da dahil olduğu toplam elli sekiz şirket, Paris Nord Villenpente’de sahne alacaklar.

Yüksek kalitede bir etkinlik mantığında, 2018 pazarlama stratejisi, pahalı ve kaliteli pazarların ve yüksek yatırım potansiyeline sahip alıcıların hedeflenmesi şeklinde belirlenmiş. Geçtiğimiz ay fuarın tanıtım programı dahilinde Promosalons tarafından düzenlenen basın toplantısında verilen bilgiler şöyle:

“ALL4PACK Paris, katılım yelpazesi planlarına karşılık gelen katılımcılarla yapılacak toplantıları düzenlemek ve optimize etmek için onların beklentilerini dikkatle incelemektedir. Bu arz/talep eşleştirmesine ve düzenlenecek iş toplantılarına ek olarak, bin beş yüz Avrupalı ​​ve Afrikalı üst düzey alıcının seçilmesi için özel bir program düzenlenmektedir.

Bir ticaret fuarı olarak, ALL4PACK Paris’in rolü sadece işleri hızlandırmak değil, aynı zamanda bir topluluk oluşturulmasını kolaylaştırmaktır ve 2018 fuarında çok çeşitli özel içerik ve etkinlikler yer alacaktır. Fransız uzmanlığı ve yaratıcı “Frenchtouch” uluslararası ziyaretçilerin alışveriş listelerinde üst sıralarda yer almaktadır. Etkinlik dahilinde inovasyona yönelik birkaç etkinlik planlanmıştır.

2018 fuarının ayrıca, dört günlük etkinlik boyunca neşeli bir ortam sağlayacak ağ fırsatları, kahve resepsiyonları, mutlu saat etkinlikleri ve gösterilerle olumlu bir fuar ortamı haline getirilmesi amaçlanmıştır.”

ALL4PACK boyunca yapılacak etkinlikler arasında Startsup Lab, Kreatif Lounge, İnovasyon, ALL4PACK Live, Top Buyer Klubü, İş Toplantıları ile birlikte Pack The Future Ambalaj Yarışması ve 21. Avrupa PETnology Konferansı bulunuyor.

 

#All4Pack #Paris #Ambalaj #Matbaa #Baski #PackTheFuture #Petnology #Promosalons