Anasayfa » Ambalaj » Ambalaj Uzmanı Siegwerk

Ambalaj Uzmanı Siegwerk

Siegwerk interpack 2017’de özel bir bölüm olarak hazırlanan ve 18inci salonda açılan “component 2017” bölümünde ambalaj konusundaki uzmanlığını gösterdi.

Siegwerk “Mürekkep, Kalp ve Ruh ile Sizin ihtiyaçlarınıza odaklandı” sloganı ile terzi işi mürekkep çözümlerini ve servislerini geleceğin trendlerini göstermeyi, hedeflemişti. Siegwerk EMEA Bölgesi Başkanı Hugo Noordhoek, “Biz her zaman sizin ihtiyaçlarınıza odaklıyoz ve her bir müşterimiz bizim için en önemli müşteridir ve biz her birinin kendi bireysel ihtiyacına cevap verecek optimum çözüm ve ürünleri teklif ediyoruz” diyor: “components” çadırı fikirlerimizi paylaşmak, zorluklar hakkında konuşmak ve müşterilerimizin yeni taleplerini öğrenmek için ideal bir dokunma noktası oldu. Müşterilerimizi daha iyi anlamamıza yardımcı oldu ve ambalajın geleceği için yaptığımız Ar-Ge çalışmalarımızı sürdürme konusunda bizi yönlendirdi.” Noordhoek’in bahsettiği Ar-Ge sonuçlarında Siegwerk’in pazara sunduğu ambalajın geleceğine yönelik birkaç yenilikçi çözüm ise gıda ve pherme ambalajı için ilk LED UV flekso mürekkep, etiket için UV inkjet mürekkep, kağıt ve karton için sürdürülebilir su bazlı mürekkep ve gravür baskı için poliüretan birleştirme sistemi bazlı PVC’siz yeni bir mürekkep portföyü olarak sıralanıyor.

SiEGWERK-(1)Siegwerk Türkiye’den bir ekip dönüşümlü olarak sürekli interpack’teydi ve ilgili bölgelerin ziyaretçilerini ağırladılar. Biz de MATBAA&TEKNİK dergisi olarak fuarın dördüncü günü Siegwerk Türkiye Genel Müdürü Mustafa Güler ile kısa bir sohbet imkanı bulduk. Güler’le ayrıldığımız son noktadan sohbete başladık. INKday’den. Siegwerk’in bu etkileyici workshoplarla süslenmiş etkinliğinden geçtiğimiz sayımızda bahsetmiş ve altını çizmiştik ki çok başarılı organize edilmiş, açıkçası içerik ve işlenme şekli ile de bugüne kadar hiç rastlanmamış bir etkinlikti. Güler, INKday’e tüm ambalaj sektörlerinden 250’ye yakın müşterimiz katıldılar, dedi ve şu bilgileri paylaştı: “7 yıl sonra yapmış olmamaıza rağmen popülerliğini ve piyasa ilgisini kaybetmemiş olmasına sevindik. Workshopları çok ilgi gördü. Aldığımız geri dönüşler de bize gösteriyor ki çok fazla bilgiye ihtiyaç var. Memnuniyet ortalaması çok yüksek ve biz bundan sonra normal akışında olduğu gibi INKday’in üçer yıllık periyotlarda yapmak istiyoruz. Sadece Türkiye’den değil, İran, Orta Asya ve Doğu Avrupa’dan da misafirlerimiz vardı. Özellikle yabancı misafirlerimizin gelmiş olması bizim açımızdan önemliydi. Pek çok yabancının Türkiye’ye gelmek istemediği bir dönemdi ama ticaretin, ekonomik ihtiyaçların ön plana çıkması ve siyaseti alt etmesinden memnun olduk.”

Türkiye’ye yatırım sürüyor

“Türkiye’ye yatırıma devam ediyoruz” diye sözlerini sürdürdü Güler ve sohbetimizin ikinci kısmında Siegwerk’i Türkiye açısından şöyle değerlendirdi: “Hem ekipman hem de insan kaynaklarına yatırım yapmayı sürdürüyoruz. Ekibimizin %20 genişlettik. Bunu yanı sıra Tuzla’daki fabrikamızda kapasite artırımı ve iş güvenliği şartlarını dünya standardına çıkarmak için yatırım yapıyoruz. Bu yeni yatırımla kapasitemizin 2 katına çıkacağını ve önümüzdeki 5 – 10 yılın beklentisini kapatacağını düşünüyorum. Türkiye Siegwerk için bir merkez olmaya devam ediyor. İhracatımızı artırdık. Avrupa’daki 2nci solvent bazlı üretim yapan fabrikayız. Bize bağlı diğer ülkelerde de ofis ve hatta fabrikalarla var olmak için çalışmalarımız sürmekte. Türkiye oldukça önemli bir pazara sahip, ihracattaki büyümesini sürdürüyor. Özet olarak istihdam ve ihracatı artırtığımız sürece kazançlıyız, büyümemizi devam ettiririz.”

 

#Siegwerk #MustafaGuler #Ambalaj #Murekkep #interpack2017

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*