Anasayfa » Ambalaj » Ambalajda Üreticilerin Tercihi Dijital Baskı
Baskı

Ambalajda Üreticilerin Tercihi Dijital Baskı

Günümüzde hemen her ürünün bir ambalaja sahip olma zorunluluğu, rekabetin gereği olarak ürün ambalajlarının kısa sürelerde kendini yenilemesi ihtiyacı ve kişiye özel ambalajlama trendi, yenilikçi markaların dijital baskı sistemleri ile üretilmiş ambalajlara yönelmesini sağladı.

Ayşe Gürdal, Xerox Türkiye Grafik Sanatlar İş Birimi Pazarlama Müdürü

Xerox’un dijital ambalaj baskısı sektörüne yönelik yaptığı araştırmanın sonuçlarına göre, her 10 marka üreticisinden 7’si kişiselleştirilmiş ambalajların satışları üzerinde olumlu etkiye sahip olduğunu düşünüyor, 6.8’i QR kodlar, NFC etiketler gibi interaktif ambalajların geliştirilmesini istiyor, 6.2,’si perakendecilerden daha fazla kişiselleştirilmiş ambalajlar üretilmesine dair talep alıyor.

Marka üreticilerinin yüzde 79’u, envanter maliyetlerini düşürmek, yüzde 64’ü atık ve eskimenin önüne geçmek, yüzde 62’si daha fazla kişisel ambalajlara imkan vermek için dijital ambalaj baskı sistemlerini tercih ettiklerini, kendileri için dijital baskının teslimat süresinin kısalığının büyük öneme sahip olduğunu söylüyor.

Ambalaj alanında yaşanacak dijital dönüşümün önündeki zorlukları ise marka sahiplerinin yüzde 38’i organizasyonel engeller, yüzde 37’si tedarik zinciri karmaşası, yüzde 36’sı doğru nitelikteki çalışanı bulmanın zorluğu, yüzde 23’ü sık sık yeni ürün piyasaya sürülmesi olarak gösteriyor.

Marka sahiplerinin ürün ambalajlarında ihtiyaç duyduğu her özelliği Xerox baskı makineleri ve çözümleri bünyesinde barındırıyor. Marka sahiplerinin dijital baskı sistemlerinin getirileri ile ilgili bilgi sahibi olması, baskı sağlayıcılarının doğru makine yatırımları ile geliştireceği yenilikçi ve kaliteli baskı uygulamaları, ürünlerin yeni nesil ambalajları ile daha yüksek satış oran ve rakamlarına ulaşmasını sağlayabilir.

Xerox iGen serisi ile ambalaj baskı pazarı büyüyor

Xerox’un ambalaj baskı tedarikçilerinin uçtan uca tüm ihtiyaçlarını karşılayacak farklı donanım ve yazılım çözümleri bulunuyor. Xerox iGen ürün ailesinde bulunan Thick Stock özelliği ile kalın gramaja baskı yapma ve paketleme işlemleri kolayca yapılabiliyor. Thick Stock özelliği ile Xerox iGen seri ürünlerde 530 grama kadar baskı yapabilme imkanı sunuluyor ve Xerox Otomatik Ambalaj Çözümü yazılımları, İş Akışı Otomasyonu ve Çapraz Medya Uygulama yazılımları ile ana üreticiler tüm beklentilerini kolaylıkla karşılayabiliyor. Bu inovatif ürünlerimiz ile marka üreticileri, kişiye özel çikolata kutusu, ilaç kutusu, hediye kutusu, magnet, fotoğraf albümü ve defter gibi çeşitli objeleri kolaylıkla ve çok düşük maliyetli üretir hale geliyor. Xerox iGen ürün ailesi aynı zamanda üretim süresini de kısaltıyor ve deneme amaçlı etkili pazarlama veya promosyonlara imkan tanıyor. Xerox iGen ürün ailesinin Thick Stock özelliği, fotoğraf baskısı yapan işletmeler için de özel uygulama yapma imkanı veriyor. Geleneksel, çerçeveli resimlere alternatif olarak, müşterilerine daha geniş format ile duvara monte edilen fotoğraf, resim baskısı yapmak isteyen baskı işletmelerine iş hacimlerini büyütme ve yeni iş alanlarını bulma fırsatı sunuyor.

Hem mevcut ürünlerimiz hem de üzerinde çalıştığımız ve AR-GE aşamasında olan yeni ürünlerimiz ile Türkiye’de kişiye özel ürün ambalajlama alanını büyütmeyi ve kişiselleştirme uygulamalarını yaygınlaştırmayı amaçlıyoruz.

#Xerox #AyşeGürdal #XeroxiGen #Ambalaj #DijitalBaskı #Makale #NFC

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*