Centrexpo Ipack-Ima Group’dan Başarı Formülü
Anasayfa » Aktüel » Centrexpo Ipack-Ima Group’dan Başarı Formülü

Centrexpo Ipack-Ima Group’dan Başarı Formülü

ipack_ima_2015Global bir perspektif bazında özelleşme ve yenilik: Ipack-Ima 2015

Ipack-Ima 2015, özel nitelikleri olan bir organizatör tarafından düzenlenmesi dolayısıyla son derece özel bir etkinlik. Centrexpo Ipack-Ima Grup’un temel avantajlarından birisi süreç, ambalaj, dönüştürme ve  malzeme yükleme teknolojilerindeki uzmanlığı. Grup özellikle bu alanlarda piyasa-odaklı, piyasa-spesifik ürünler geliştiriyor.

Ziyaretçiler ve ihtiyaçları, grubun üretim sürecinin teknolojik uygulamalara uyum sağlamak için geliştirdiği stratejisine göre analiz ediliyor. Hedef, grubun teknoloji üreticileri ve kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılayan ve eşleştiren Pazar-uyumlu stratejisini uygulayacak şekilde 9 iş toplumuna ayrılıyor. Bu, ticari fuarları planlama ve organize etmede yepyeni bir metot. Dünya çapındaki birçok fuar organizatörü bu işlemleri yapıyor.

Centrexpo Ipack-Ima Grup için bu özellikler ve uzmanlık, hem İtalya hem de diğer ülkelerde son derece yüksek düzey işbirlikleri oluşturulmasını sağlıyor. Bunlar arasında Fruit Innovation projesinin geliştirilmesinde ortak olan Fieramilano; Messe Dusseldorf (Upakovka – Upak Italia); Deutsche Messe (Intralogistica); PMMI ve UNIDO sayılabilir.

Centrexpo Spa ve Ipack-Ima Spa CEO’su Guido Corbella “Global bir perspektifle çalışıyoruz. Bu sayede sadece organizatör olmaktan çıkıyoruz” diyor ve ekliyor: “Katılımcıların güvenebileceği bir ortak olarak hareket ediyor ve global dünyaya açılma çabalarında onlara yardımcı oluyoruz.”

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*