Anasayfa » Baskı Yönetimi » Dereli Graphic, IFRA’daydı
Dereli

Dereli Graphic, IFRA’daydı

Türkiye’de kısaca IFRA olarak bildiğimiz Dünya Yayıncılık Fuarı geçtiğimiz ay Berlin’de yapıldı.

Global yayın topluluğunun bir araya geldiği tek etkinlik olan Ifra World Publishing Expo 10 – 12 Ekim tarihleri arasında Berlin’de yapıldı. World Association of Newspapers and News Media (WAN-IFRA) ve fuar organizatörünün ortak hazırladıkları “Make Publishing Successful” global kampanyasının duyurulduğu fuar, her zaman olduğu gibi gazete teknik ekiplerinin ilgisini çekti.

Bu yıl 47. Kez düzenlenen ve ikili bir organizasyon olarak (IFRA World Publishing Expo ve yeni DCX Digital Content Expo) gerçekleşen etkinlik; değişim süreçlerini yöneten bir araç olma, geleceğin trendlerini ortaya çıkarma, ekran yenilikleri trendi ve belirleyici yenilikler partnerleri temalarına odaklandı. Global platform, teknoloji iş ortakları ile tedarikçilerin yenilik potansiyelini ve pazara intibaklarını çözmeyi konusunda cesaretlendiriyor.

Dereli

Türkiye’den Sabah, Sözcü, Vatan Milliyet gazetelerinin teknik yöneticilerinin ziyaret ettikleri fuarda yine dijital yayıncılık ön plana çıktı. Fuarın dört farklı şirketi temsil ederek en önemli Türk katılımcısı olan Dereli Graphic, Protecmedia, Ferag AG, KBA ve EAE-QI standlarında Türkiye’den gelen ekipleri ağırladı.

Fuarla ilgili olarak halen yayıncılık endüstrisinin gelişen trendlerin takip edilebileceği tek etkinlik olduğunu, söyleyen Dereli Graphic Satış Müdürü Bora Erdem, şu bilgileri verdi:

Dijital dönüşüm kaçınılmaz

Günümüzde dijitalleşmeye ve otomatize olmaya başlayan gazetecilik mesleğinin geleceğinden bahsedilen konuşmalarda Jeff Jarvis, Michael Golden gibi sektörün nüfuzlu ve deneyimli isimlerini görmek mümkündü. Konuşmalarda basılı yayın ve yerel haberciliğin devamının önemine ve değişmezliğine vurgu yapılırken, dijital dönüşümün ise uzun vadede kaçınılamaz olduğundan bahsedildi.”

Protecmedia’dan 3600 Milenium Cross Media

“Temsilcisi bulunduğumuz Protecmedia, bu sene de kapsamlı katılımı ile ön plana çıktı. Avrupa’nın pek çok ülkesinin yanı sıra Kanada’dan Kore’ye uzanan ziyaretçi profilini ağırlayan Protecmedia, 2017 senesinde geliştirdiği güncellemeleri ilgililerin beğenisine sundu.

Protecmedia, Türkiye’den gelen misafirlerinden Milliyet Bilgi Sistemleri CIO’su  Barış Öztürk ve  Yazı İşleri Müdürü Bertan Ağanoğlu‘na gerçekleştirdikleri sunumda, yenilenen 360° Milenium Cross Media konseptini tanıtarak, çeşitli cihazlardan ve ofis dışında mobil redaksiyon kolaylığını gösterdi.

Tanıtılan yeni özellikler arasında  Ad on Line ilan yönetiminin yeni HTML5 arayüzü ve programatik reklam kolaylığı, radyo kanalı için ses ekleme özelliği, SHIPO abonelik çözümü sayesinde abonelere sunulan kampanyaların iletişimi ve veri analizlerinin görüntülenmesi için geliştirilen zenginleştirilmiş arayüz tanıtıldı. Protecmedia, medya sektörü için altın değerindeki okuyucu veri ve analizlerinin önemini vurgulayarak, akıllı veri raporları olarak nitelendirdiği yeniliği tanıttı. Böylece yayıncılar Milenium Cross Media çözümleri arasında verilerin karşılaştırılmasını sağlayarak gerçek zamanlı okuyucu analizlerini kolaylıkla görme imkanı bulabiliyor.”

Dereli

26 ülkede 500’den fazla kuruluşa hizmet veriyor

Protecmedia, medya sektörünün 38 yıldır çözüm ortağı olmaya devam ederken, dinamik ve güncel kalarak dijital dünyanın yararlarını son hızla entegre etmenin, medya kuruluşlarına hem habercilik hem de kârlılık bağlamına da sağladığı yararları vurguladı. Dünya genelinde 26 ülkede 500’den fazla kuruluşa sektörel deneyimini sunan Protecmedia, Türkiye’deki medya sektörünün editoryal içerik yönetimi, arşivleme, ilan yönetimi, çoklu medya kanallarında yayın, otomasyon ve abonelik yönetimi konularında lider çözüm ortağı olmaya hazır olduğunu gösterdi.”

#DereliGraphic #IFRA #DünyaYayıncılıkFuarı #BoraErdem #Dijital

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*