Anasayfa » Aktüel » drupa 2020 İçin Katılımcı Kayıtları Başladı

drupa 2020 İçin Katılımcı Kayıtları Başladı

drupa 2020 için yarış başladı! Baskı teknolojileri sektörünün amiral gemisi olan uluslararası fuar, net stratejik bir hizalanma, yeni bir iletişim stratejisi ve vurgulanan konularla 16-26 Haziran 2020 tarihleri arasında Düsseldorf’ta yeniliklerini tanıtmaları için tüm dünyadan gelen katılımcıları karşılıyor. Katılımcılar için www.drupa.com aracılığı ile online kayıtlar başladı. Kaydolan katılımcılar kısa süre sonra resmi drupa 2020 broşürlerinin basılı versiyonunu posta yoluyla alacak. Kayıt süresi 31 Ekim 2018 tarihinde bitiyor. Küresel pazarlama kampanyası, 4 -10 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen ve uluslararası ambalaj endüstrisi ile bağlantılı tüm işlemcilerin öneli bir etkinliği olan interpack 2017’ de başlatıldı. interpack 2017’de yapılan büyük bir basın konferansında, drupa 2020 uluslararası medya ortaklarına tanıtıldı.

Başlangıçta drupa 2016 için geliştirilen başarılı görsel, görselin duygusal gelişimi, endüstrinin 2020’deki etkinliğe haklı bir hava verdiğini gösteriyor. Agentur Niehaus Knüwer ve arkadaşları tarafından uygulanan tasarım konsepti, endüstrinin son birkaç yılda karşılaştığı büyük değişikliklere değiniyor: yeni anahtar görsel güzelliği, estetik cazibeyi, yenilikçiliği ve derinliği simgeliyor. drupa Müdürü ve Messe Düsseldof baskı Teknolojileri Küresel Başkanı Sabine Geldermann anahtar görselin zarif görünümünü ve dokunma efektini şu şekilde açıklıyor:

Yeni görsel ne anlama geliyor?

“Narin kelebek kanatları ayrılış ve değişimi simgeliyor. Bu, tüm endüstrileri, ama özellikle de geleneksel baskı endüstrisini, her şirketi ve herkesi etkileyen bir dönüşüm süreci. Dönüşüm şirketleri, stratejilerini yeniden düşünmeye, yeni süreçlere uyum sağlamaya ve yeni işletme modellerine geçmeye yönlendiriyor. Bu değişim, insanların zihinlerinde de gerçekleşiyor. Farklı bireyler, yeni pazarlama kampanyasının odağına geçti. Bir taraftan, drupa fuarının uluslararası öneminin altı çizilirken diğer taraftan da fuarların duygusal güç ve deneyim için olduğunu gösteriyor. Kafalar, çok çeşitli yazdırma uygulamalarını simgeleyen renk basamakları ile çevrili. “geleceği kucakla” sloganının altında, teknolojik yenilikleri, trendleri ve gelecekteki değişimleri kendi kurumsal iş akışlarına dahil etmek ve yeni potansiyellere erişerek bunları deneyimlemek için çağırılan katılımcılara ve ziyaretçilere sunulan drupa 2020 davetini bulacaksınız.”

DRUPA2020-(2)

drupa 2020, bu strateji ile 2016 yılının başarı hikayesinde yeni bir başlık yazacak ve bu endüstride başka hiçbir etkinliğin daha güçlü bir uluslararası cazibesi ve görkemi olmadığını bir kere daha kanıtlayacak. drupa 2020 bu stratejik yeniden hizalamaya devam edecek ve büyük gelişme potansiyeli olan konulara odaklanacak. Ticaret fuarı profili aşağıdaki ürün gruplarını kapsayan açıkça tanımlanmış bir yapıda olacak.

  1. Baskı öncesi / Baskı
  2. Baskı hazırlık / Çoklu kanal
  3. Baskı sonrası / Dönüştürme / Ambalaj
  4. Geleceğin Teknolojileri
  5. Malzemeler
  6. Ekipman / Hizmetler / Altyapı

Vurgulanan konular: ambalaj üretimi, işlevsel baskı, 3D baskı, endüstriyel baskı

Uluslararası piyasalarının büyümesinin ve endüstriden, markalı ürünlerin imalatçılarından gelen zorlu taleplerin artmasının ardından ambalaj üretimi segmenti drupa 2020 için bir kere daha en önemli konulardan biri olarak seçildi. Ambalaj ve etiketleme alanındaki teknolojik gelişmeler, özelleştirme ve kişiselleştirme alanlarındaki yenilikçi çözümleri tehlikeye atarken akıllı ambalaj, ambalaj tasarımı ve sonlandırma gibi teknolojilerin önemi giderek artıyor. Tüm bu gelişmeler endüstriyi değiştiriyor. Bu rekabetçi piyasada aktif ve başarılı bir rol almak için şirketlerin pek çok katılımcının drupa 2020’de sergileyeceği yeni teknolojiler hakkında bilgi sahibi olması gerekiyor.

Ambalaj odak noktalarından biri olacak

drupa 2020’de, ambalaj için Touchpoint Packaging adlı özel bir yer olacak. drupa 2016’da başlatılan bu forum herkesin ilgisini çekti ve Avrupa’nın önde gelen marka ve ambalaj tasarımcıları birliği olan European Packaging Design Association (epda) ile iş birliği içinde düzenlendi ve ev sahipliği yapıldı.

Marka, malzemeler, tasarım ve baskıdan sonlandırma ve satışa kadar tüm ambalaj üretim zinciri foruma dahil olacak. Dahil olan tüm meslekler (markalı ürün imalatçıları, tasarımcılar, malzeme imalatçıları ve baskı ve sonlandırma endüstrisinden yüksek kapasiteli jüri şirketler) arasındaki etkileşim bu forumu, gelecekteki gelişmeler ile ilgili sorulara çözümlerin ve cevapların sunulacağı özel bir yere dönüştürecek.

Gelecek, tüm yönleriyle somut hale gelecek ve odak noktası yeni, gelenekselin dışında şaşırtıcı olan her şey olacak. En İyi Vakaların Ev Sahipliğinde AMAZING, INSPIRING, EXCITING ve UNEXPECTED başlıklı bir etkinlik, farklı piyasalar için yenilikçi teknoloji uygulamaları ve vizyoner ambalaj çözümleri ziyaretçileri, katılımcılarla birlikte yapılan interaktif bir beyin fırtınası oturumunda karşılıyor.

Forum markalı ürünlerin ilgili imalatçıları ve tasarımcılarının yanı sıra Touchpoint Packaging ekibine katılma fırsatı verilen ambalaj segmentinden şirketlere de değiniyor. İlgili tüm alanlardan ve mesleklerden deneyimli uzmanlarla birlikte genç yetenekli insanları da memnuniyetle karşılıyoruz.

Ambalajı destekleyen işlevsel, 3D ve endüstriyel baskı

drupa 2020’de yer verilen vurgulanan diğer konular arasında işlevsel baskı, 3D baskı ve endüstriyel baskı yer alıyor. Bu uygulama alanları büyük potansiyele sahip ve bu nedenle önemli yeni piyasalar sunuyor. İlgili teknolojiler de küresel ambalaj piyasası için çok önemli çünkü bunlar ilave işlevlerle birlikte akıllı ambalaj sunarken farklı baskı teknolojileri çeşitli baskı altı malzeme kullanılmasına imkan sağlıyor. Endüstriyel baskı segmentinde ticaret fuarı “yapay zeka” ve “robotik”, üretim süreçlerindeki yeni iş akışları ve “yeni nesil industry 4.0” gibi konulara odaklanacak çünkü tüm bunların çalışma yeri ve endüstri ortamı üzerinde büyük etkisi olacak.

Baskı teknolojileri alanında 1 numara olan drupa 2020 ambalaj endüstrisinin yanı sıra küresel baskı ve medya endüstrisi için tüm teknik işleme yöntemlerini tanıtacak. Geledrmann’dan önce söz alarak açılış konuşmasını yapan Messe Düsseldorf Başkanı ve CEO’su Werner Matthias Dornscheidt’in drupa 2020 yorumları şöyle:

DRUPA2020-(3)

“drupa 2020 tam 37 ay sonra kapılarını açacak. Yani hala çok zaman var ve bu süre boyunca pek çok şey olabilir. Deneyimlerimizden biliyoruz ki üç yıl çok hızlı geçebilir. Bu nedenle drupa 2020 için faaliyetleri ve alınacak tedbirleri belirledik, planladık ve uygulamaya başladık. Şimdi, özellikle de interpack bu kadar olumlu geri bildirimler aldığı bir zamanda baskı teknolojileri için en önemli uluslararası ticaret fuarının bir sonraki etkinliğine şöyle bir bakmak için mükemmel bir zaman.

interpack ve drupa arasında birkaç benzerlik var: ambalaja odaklandıkları için, endüstrinin talebinin yüzü aşkın ülkeden gelen tedarikçilerle buluştuğu bu iki olay, kendi segmentlerindeki en önemli ticaret fuarları haline gelmiş ve yenilik ve ileri teknoloji için prömiyer platformlar sunmuştur. Ambalaj üretiminde önemli sinerjiler mevcut – benzerlikler birbirlerini iptal etmiyor, ama birbirini tamamlıyor. interpack, süreçlere odaklanarak tüm ambalaj süreç zinciri için ürünler ve çözümler sunarken drupa oluklu, esnek, karton ambalaj, etiketin yanı sıra nihai sonlandırma için ambalaj baskısına odaklanıyor.

2020 yılında bu özel segment çok daha fazla dikkat çekecek. Çok eski drupa ortakları ve ziyaretçileri olarak, endüstrinin ve amiral gemisi olan bu fuarının köklü yapısal değişiklikler geçirdiğini fark edeceksiniz. Endüstri yeni iş alanlarına doğru yönelirken bazı alanlar önemlerini çoktan kaybetti, ayrıca endüstriyel ve işlevsel baskıda olduğu gibi dijital baskıda da başarılar elde edildi. Bu gelişme ışığında, biz de drupa’yı genişlettik ve geliştirdik, terminoloji benimsedik ve klasik grafik endüstrisinin ötesine hitap eden çok sayıda uygulama ekledik.

Elde ettiğimiz başarı haklı olduğumuzu kanıtladı: drupa 2016’dan beri sistematik olarak uygulanan büyük bir büyüme potansiyeli olan gelecek konulara yeniden odaklanma yani 3D baskı, basılı elektronik ve akıllı elektroniklerdeki gelişmeler gibi disiplinler arası teknolojiler geçen yılki ticaret fuarında çok büyük başarı ile sonuçlandı, katılımcılar isim vermeden, mükemmel anlaşmalar, son derece gelecek vaad eden sözleşmeler yaptıklarını ve bunun küresel baskı endüstrisi için olumlu bir impetus olduğunu bildirdiler. 183 ülkeden toplam 260 bin ziyaretçi yenilikçi ürünlerin işletmeleri için sunduğu büyük zenginlikten etkilendi.

drupa Komite Başkanı ve Koenig & Bauer AG Kurul Başkanı Claus Bolza-Schünemann bir önceki drupa’nın sonunda özet bir değerlendirme yapmama imkan sağladı ben de şunları söyledim: “Baskı endüstrisi hem zaman kendini yeniden keşfediyor ve her zaman büyük potansiyele sahip alanlar var oluyor. Bu gerçeği drupa 2016’da gördük: on dokuzuncu salonda bu yenilikçi endüstri geleceğe egemen olma becerisini gösterdi.”

Bu kelimeler bizim yükümlülüğümüz. Endüstri ile ele ele verip, bu başarı hikayesine yeni bir başlık ekmenin yanı sıra şirketlerin piyasanın sorunları ile baş etmelerine yardımcı olan mükemmel bir ticaret fuarı konsepti geliştirmek için en son trendleri keşfetmek istedik. Bu nedenle, drupa 2020’nin tüm uygulama alanları için yenilikçi çözümler sunmasını ve yeni iş alanları ile fikirler ortaya koymasını sağlamak amacıyla elimizden gelen her şeyi yapıyoruz.

Aradaki yıllarda çeşitli uluslararası piyasalarda aktif olduk çünkü yenilikçi, küresel olarak faaliyet gösteren baskı endüstrisinin kendisini ve performans yelpazesini uygun bir şekilde ve piyasa gereksinimleriyle aynı doğrultuda sunabilmek için sadece bir amiral gemisi fuara değil, aynı zamanda umut verici pazarlarda bölgesel platformlara da ihtiyacı olduğuna inanıyoruz.
Tüm kesitsel trendler farklı bölgesel yapılara ve farklı piyasa gereksinimlerine dayandığından, müşterilerin pazarlarındaki büyümelerine eşlik etmek için uzun süredir drupa fuarını düzenlerken elde ettiğimiz tecrübelerden ve uzmanlığımızdan faydalanabiliriz.”

not: Videolar youtube’da drupaTradeFair sayfasından alınmıştır.

Resimlerin kullanım hakkı sadece MATBAA&TEKNİK’E aittir. Hiçbir ticari dergi veya dernek yayını tarafından hiç bir hal ve durum halinde kesinlikle kullanılamaz.

#drupa20 #drupa #WernerMatthiasDornscheidt #MesseDuesseldorf #matbaa #fuar #olimpiyat #ambalaj

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*