Anasayfa » drupa 2016 » drupa cube The Medici Group İle Ortaklık Yapıyor

drupa cube The Medici Group İle Ortaklık Yapıyor

En çok satan yazarlardan Frans Johansson ve diğer kanaat liderleri de drupa 2016’da konuşma yapacaklar

Frans-Johansson---picture31 Mayıs’da gerçekleştirilecek fuarın başlamasına dört ay kala drupa cube programı, konferansı ve etkinlik mekanı neredeyse hazır. Drupa cube 2016’nın yenilikçi içeriğinin geliştirilmesi ve sunulmasında ana ortak, uluslararası yenilik firması The Medici Group ve kurucusu ve CEO’su Frans Johansson. Johansson, 2004’de yazdığı ‘Medici Etkisi’ isimli kitabıyla bütün dikkatleri üstüne çekmişti. O tarihten bu yana sabit sınırlar dışında orjinal fikirler üretmenin uzmanı olarak bilinir hale geldi. American Express, IBM, Nike, Volvo ve The Walt Disney Company gibi dünya markaları, the Medici Group’un stratejik uzmanlığından faydalanıyor. drupa da aynısını yapıyor: ‘The Medici Group sayesinde drupa cube’a doğru ortağı bulduk. Baskı, ambalaj ve medya sektörlerindeki zorlukların üstesinden gelmek için değişim yönetiminde tutarlı bir yaklaşım gerekiyor’ diyen drupa direktörü Sabine Geldermann sözlerine şöyle devam ediyor: “The Medici Group sayesinde hem baskı ve medya sektörü hem de web ajansları, markalar ve baskı alıcılarına hitap edecek yüksek kaliteli bir program sunacağımız için son derece mutluyuz.’

Konuşmacı Frans Johansson, Silas Amos & Shane Wall

31 Mayıs’ta yapacağı konuşmada en çok satan yazar Frans Johansson (The Medici Effect), ‘geleceğe dokun’ ve ‘kesişmeli düşünce’ başlıklı konuşmalar yapacak. Cevabı aranacak temel soru şu olacak: ‘teknoloji, bin yıldır kullanımda olan bir endüstriyle bir araya gelirse ne olur?’.  2 Haziran’da gerçekleşecek konuşma ise sektörün gelecek vizyonu üzerine olacak. 6 Haziran’da konuşma yapacak üçüncü konuşmacı Silas Amos ise ‎(Silas Amos Ltd. Design Thought’un kurucusu), AB InBev, Bacardi, Diageo, Heinz, Mars ve Unilever gibi birçok firma için tasarımcı ve stratejik partner olarak çalıştı. En son konuşma ise 8 Haziran tarihinde HP Baş Teknoloji Direktörü Shane Wall tarafından yapılacak.

SHANE WALL

SHANE WALL

On bir gün boyunca aşağıdaki beş oturum düzenlenecek:

İş Gelişimi: On iki tane 30-dakikalık program özellikle baskı sektöründe verimlilikleri ve karlılıklarını arttırmaya odaklanmış karar vericileri hedefleyecek. Buna göre hem ‘en iyi uygulamalar’ hem de insan kaynakları yönetimi tartışılacak. Konuşmacı listesinde şu isimler var: Ronan Zioni/HP, Neil Falconer/Print Future, Ulbe Jelluma/Print Power ve Chris Bondy/RIT’s School of Media Sciences.

Teknoloji: On bir tane 30-dakikalık programda teknolojik yenilikler ve yeni uygulama alanları tartışılacak. Bu yenilikler mevcut iş akışlarına nasıl entegre edilebilir ve sonuçlar ne olur? Bu ve bunun gibi konular baskı firmalarındaki karar vericileri ve yöneticileri buraya çekecek. Ayrıca teknolojiyle ilgilenen diğer drupa ziyaretçilerinin de son derece ilgisini çekeceği de malum. Özellikle bahsedilmesi gereken bir etkinlik ise üç-saatlik ‘Gladyatör Oturumları’. Bunlar olumlu ve olumsuz noktaların bir moderatör yönetiminde tartışıldığı ve iki teknolojinin karşılaştırıldığı toplantılar olacak. Aşağıdaki konuşmacıların katılımı şimdiden teyit edilmiş durumda: Chris Bondy (RIT Tıbbi Bilimler Okulu/ABD), Joanna Stephenson (DataLase/İngiltere) ve Lilach Sapir (Massivit 3D printing/Israil).

Kesişenler: Medici Group yönetiminde düzenlenecek bu altı oturum, “Innovation @ the Intersection”a odaklanacak ve drupa 2016’nın altı konusunu ele alacak (çok-kanallılık, baskı, fonksiyonel baskı, 3D-baskı, ambalaj üretimi ve yeşil baskı). Her bir etkileşimli oturumda bu konuların birkaç tanesi, özel uygulama örnekleri kullanılarak diğerleriyle birleştirilecek ve fonksiyonel baskı ve ambalaj baskısı, 3D baskı ve sürdürülebilirlik veya çok-kanal&baskı gibi diğer uygulama örnekleriyle kombine edilecek.

C-Level: Bu program kapsamındaki dört oturumda, hem yönetim seviyesi hem de katılımcı ve ziyaretçi seviyesindeki sabit ve tanımlı abone grupları hedeflenecek. Bu C-seviyesi oturumları direkt olarak dört konuyu ele alacak ve stratejik bilgilerin aktarıldığı birer etkileşimli işlik olarak düzenlenecek. Ana konuşmacı her bir oturumdan önce konuşma yapacak ve ayrıca moderatörlük görevini üstlenecek.

Programın stratejik ve kreatif tasarımı ve on-site uygulaması, Londra merkezli marka deneyimi ajansı FreemanXP’e verildi. ‘Gutenberg’in, sözlü olanı yazılıyla birleştirerek iletişim dünyasında bir devrim meydana getirmesi gibi, her sektörde muhteşem sonuçlar meydana getiren yeni yolların doğduğunu görüyoruz. Bu ister baskılı ürünlerin kişiselleştirilmesi, ister ‘fabbing’ ister 3D baskı cihazlarıyla medikal üretim olsun, drupa ‘Geleceğe Dokun’ sloganıyla baskının geleceğini gözler önüne serecek. drupa innovation 2016 ortağı Medici Group vesilesiyle drupa cube deneyimini, baskıyı yeniden oluşturacak, şekillendirecek ve yönlendirecek görüşmeler ve beyin fırtınaları oturumları organize edebildik’ diye anlatıyor, Freeman XP EMEA Marka Deneyimi Başkan Yardımcısı Jordan Waid.

Şubat ayından itibaren koşullu bir program online olacak; tüm programının Mart ayından itibaren online olması bekleniyor. Ekstra özel bir etkinlik ise şu: cube programına katılım drupa ziyaretçileri için ücretsiz. Çünkü 65 euro’luk günlük bilet bedeline dahil (biletler internetten alınırsa 45 euro).

#drupa #drupa2016 #drupacube #Fransjohansson #Silasamos #shanewall #freeman #jordanwaid #sabinegeldermann