Anasayfa » Aktüel » EIZO 50. Yılını Kutluyor

EIZO 50. Yılını Kutluyor

EIZO kuruluşunun altın yıl dönümünü kutluyor.

Japonya’da görüntü anlamına gelen EIZO bir görsel görüntüleme teknoloji şirketi olup yüksek kaliteli görüntü çözümleri geliştiriyor. Japonya kırsal kesimde siyah beyaz televizyonların orijinal ekipman üreticisi (OEM) olarak biliniyor. 1980’lerde EIZO girişimci müşteriler için monitör geliştirip üretmeye başladı ve sonra özel pazarlar için ürün gamını genişletti. Bugün, EIZO görüntüleme çözümleri Türkiye dahil (Türkiye Temsilcisi Odak Bilgi sistemleri) seksenden fazla ülkede bulunuyor ve ameliyat odaları ve radyoloji okuma odaları gibi tesislere sağlık hizmeti sunan, fotoğraf ve baskı öncesi atelyeleri, hava trafik kontrol tesisleri ve ticaret odaları ve kontrol odaları gibi tesislerde yaygın bir şekilde kullanılıyor.

Geçmişinin çoğunda EIZO kendi araştırma ve geliştirme, üretim ve kalite kontrolü gerçekleştirdi. Mevcut aksamlar yetersiz olduğunda EIZO kendi yarı iletkenlerini tasarladı ve geliştirdi, rekabetçi bir avantaj sürecinde ve katma değer oluşturmak amacıyla donanımını tamamlamak için kendi yazılımını geliştirdi.

Bu kurumsal özgüven kültürü EIZO’nun yüksek kalite ve güvenirliğini garanti ederken tam çözümler sunarak kendi seçkinliğini ispatlamasına imkân verdi. EIZO’nun Başkanı ve  CEO’su Yoshitaka Jitsumori “EIZO küçük bir üreticiyken gelişimi ve üretimi ile en iyi yüksek kaliteli görüntü çözümleri satan dünyada tanınmış bir görüntü uzmanı oldu,” diyor:

“Gelecek yıllarda müşterilerimizin gelişen yeni beklentilerini karşılayacak görüntü uzmanlığımızı daha da geliştireceğiz ve sadece EIZO’nun sunabileceği görüntüleme teknolojisinin getirdiği değer ile zengin bir gelecek kuracağız.”

Ellinci yılını işaret ederek, EIZO sosyal medyadaki takipçilerine yeni bir içerik sunacak. 4 Nisandan itibaren 50 hafta boyunca her Çarşamba birçok ülkede ve dilde Facebook ve Linkedin sayfalarında paylaşım yapacak. Bu postalar şirketin yıllar boyunca açıkladığı yüksek teknolojili monitör üreticiliğindeki gelişimini, klasikleşmiş ürünleri ve bir görsel teknoloji şirketi olarak mevcut konumunu içerecek.