Anasayfa » Manset » Eraysan Group, Tecrübe ve Yenilikçilik ile Büyüyor
Eraysan Group

Eraysan Group, Tecrübe ve Yenilikçilik ile Büyüyor

Erol Aykut: “31 yıllık deneyim ve marka değerimizle kendimizi ispatlamış da olsak her gün bayrağı ileriye taşıyan ve adil rekabeti destekleyen bir firmayız.”

Eraysan Group Yönetim Kurulu Başkanı Erol Aykut ile Printtek 2017 fuarındaki Grup standında konuşma fırsatı bulduk. Şirketin genişlemesinden ve gelişmesinden, temsilcisi oldukları markalar, pazardaki rekabetten Akıllı Kimlik Kartlarımızı üreten Mapi Kart’a kadar pek çok konuda bilgi aldık. 31 yıllık Eraysan tecrübesine dikket çeken Aykut, “Marka değerimizi yansıtan tüm çalışmalarda yüksek efor ve zaman harcamayı doğru buluyoruz”, diyor.

MATBAA&TEKNİK: Kendi geliştirdiğiniz ürünler ve mümessili olduğunuz markalara ait çözümler üzerinde yapılan geliştirmeler ve Grup’unuzun Ar-Ge çalışmaları ile alakalı bilgi verir misiniz?

Eraysan GroupErol Aykut: Firmamızda en değer verdiğimiz ilkelerimizden biri Ar-ge çalışmalarımızdır. Bunun için ayırdığımız zaman ve eforun her zaman karşılığını alırız. Yenilikçi bir marka olmanın olmazsa olmazı olan Ar-ge çalışmalarımızda belirleyici rol oynayan unsurlar; öncelikle sektörün ihtiyacı, müşterilerimizin talepleri ve tabii ki yenilikleri takip etmek adına yeni teknolojileri markamız çatısı altında barındırma motivasyonudur. Ar-ge çalışmalarımızı başarılı kılan sektörü, teknolojiyi iyi takip eden, donanımlı ve tecrübeli teknik ekibimiz her daim ürünlerimize maksimum katma değer sağlamakta. Ayrıca çalışmalar yapılırken; yeni fikirlere sahip tasarım, marka değeri katma, farkındalık sağlayacak üst düzey teknoloji ve deneme testleri ile zenginleştirilir. Hem kendi üretimlerimizde hem distrübütörlüğünü yapmakta olduğumuz dünya markalarına Eraysan farkındalığı katmak birincil amacımız. Bu yüzden marka değerimizi yansıtan tüm çalışmalarda yüksek efor ve zaman harcamayı doğru buluyoruz.

MATBAA&TEKNİK: Mapi Kart’ı ayrıca anlatmanızı rica ederim. Eraysan Group için epeyce meşakkatli bir yatırım süreci anlamına gelen akıllı kart, kredi kartı ve kimlik kartı üretimi işinizi anlatır mısınız?

Erol Aykut: Yatırım sürecimiz boyunca bu işe çok inandık, millî ve yerli bu tesisin kurulmasında çok emek var. Desteklenmesi ve ülkeye bulunduğu katkının artırılması bu noktada önem kazanıyor. Bunca yatırımın yapılması ve istikrarlı bir şekilde başarının korunması için gereken iş etiği ve marka değeri bizde mevcut. İş potansiyeli ve sektörün gidişatı konusunda başarılı bir gelecek Mapikart’ı bekliyor diyebiliriz. Biraz Mapikart’tan bahsetmek gerekirse; 20 yılı aşkın bir süredir Plastik Kart ve son 5 yıldır Kart Yönetim Sistemlerinde sektöre uçtan uca çözümler sunan, %100 Türk sermayeli bir firma olarak sektördeki yerini aldı. Tüm gelişmeleri yakından takip ederek üretim, tesis ve ekipmanlarımızı uluslararası piyasaların ihtiyaçları doğrultusunda sürekli yenileyerek ürün ve hizmet kalitemizi hep ilerilere taşıma hedefindeyiz.

Tesisimizde tüm üretim süreçleri, uluslararası güvenlik standardizasyonu olan EMV (Europay Mastercard Visa) kuralları doğrultusunda, 7/24 güvenlik kameraları ve bilgi güvenliği prosedürleri çerçevesinde gerçekleştirilmektedir. Ayrıca son zamanlarda gündemde olan Türkiye Cumhuriyeti Akıllı Kimlik Kartları projesinde de yer almaktayız. Bu zor projede yer alarak ülkemize sağladığımız katkıyı da en üst düzeye çıkarma hedefindeyiz. İhtiyaç noktasında, tüm sektörlere yönelik akıllı kartları üretiminin yanında kart kişiselleştirme ve kart üretim donanımlarıyla da hizmet verebilmektedir. Evolis ve Matica firmalarının distribütörlüğünü yaparak kart donanımı konusunda da çok amaçlı hizmet ağı kurmuştur.

MATBAA&TEKNİK: Yıllardır işinize yaptığınız yatırımları takip ediyoruz. Disiplinli ve kaideli bir gelişim gösteriyor ve başarınızın tesadüfen gelmediğini çok açık bir şekilde ortaya koyuyorsunuz. Ancak bazen rekabet etik kaidelerin çok dışına taşabiliyor. Hizmet verdiğiniz alanlarda rekabeti değerlendirir misiniz?

Erol Aykut: Eraysan Group olarak; kullanım ve ihtiyaca uygun ürünlerimizle yeni trendlere cevap verebilen bir markayız. Teknolojinin hayatımızın her alanına hızla girmesi ile herkesin her şeye kolayca ulaşabildiği bir devirdeyiz. Dolayısıyla rekabet üst düzeye çıkmış durumda. Artık kendini geliştiremeyen, farkındalık oluşturamayan markalar yok olmaya mahkûm diyebiliriz. Biz Eraysan olarak; ofis gereçleri kavramını farklı boyuta taşıyan, yeni teknolojileri müşterilerimizle buluşturan bir firma olarak yenilikleri ve sektördeki gelişmeleri takip etmek isteyen tüm müşterilerimize kaliteyi ön planda tutan firmalar ile işbirliği yapmalarını öneriyoruz. Maalesef ki kaliteyi ön planda tutmayan, özgünlükten uzak, iş etiği nedir bilmeyen firmalar başarısızlığa mahkûmdur. Bu yüzden her daim adil rekabeti savunan bir marka olduk. 31 yıllık deneyim ve marka değerimizle kendimizi ispatlamış da olsak her gün bayrağı ileriye taşıyan ve adil rekabeti destekleyen bir firmayız. Zaman zaman taklit edildiğimiz oluyor. Kısa vadede bunu kar sayanlar olsa da tabii ki bu firmaların yenilikçi ve özgün olamaması başarısızlığı beraberinde getiriyor. Çünkü bizim sektörümüzün müşterisi kaliteyi ayırabilen ve güvenilirliğe değer veren bir kitle. Bu yüzden rekabet artsa da müşteri farkı her zaman anlar ve gerçek kaliteyi seçer.

MATBAA&TEKNİK: Hemen her fuarda yer alıyor ve ürünlerinizi sergiliyorsunuz? Bu sebeple biriken ciddi bir yurtiçi yurtdışı fuar tecrübesi biriktirdiniz. Fuar işini Türkiye’deki ya da yurtdışındakileri genel içerikli olanlar ya da dedike fuarlar şeklinde bir karşılaştırma yaparak fuarların işinize etkisini yorumlar mısınız?

Erol Aykut: Öncelikle şunu belirtmemiz gerekir ki bizim ülkemiz her konuda olduğu gibi fuar organizasyonu konusunda da oldukça başarılı. Hem yurtiçi hem yurtdışında sektörümüzle alakalı olan fuarlarda markamızı ve ülkemizi en iyi şekilde temsil etmeye çalışıyoruz. Elimizden geldiği kadar fuarları, mevcut ve potansiyel müşterilerimiz ile buluşma noktası olarak görüyoruz. Onlarla buluştuğumuz bu noktada hem markamızı hem de yeni ürünlerimizi tanıtmak esas amaç olsa da fuarları müşterilerimizi tanımak içinde kullanıyoruz. Müşteri kitlemizle yüz yüze görüşebildiğimiz, onları dinleyerek, anlayarak; talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda onlara çözümler sunarak bu buluşmayı en verimli şekilde geçirmeye çalışıyoruz.

Fuarların hedef kitlelere göre dizayn edilmesinin çok önemli olduğunu düşünüyorum. Hedef ziyaretçi kitlesine göre tedarikçi firmaların fuar alanına yerleşimi, fuar stantlarının şekilleri de fuar çalışmalarını desteklemeli. Fuarların yurtiçi ve yurtdışında tanıtımının geliştirilmesi ile ziyaretçi sayısının fazlalılığı fuarları bir sonraki yılda büyüteceği gibi firmaları da yarışa sokar bu da kalitenin yükselmesine vesile olur.

#EraysanGrup #Printtek2017 #MapiKart #ErolAykut #Tecrübe

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*