Anasayfa » Editör'ün Notları » FESPA Eurasia 2016

FESPA Eurasia 2016

Ne aydı…

Kasım 2016’da biri yurtdışında biri yurtiçinde iki fuar, bir sempozyum, bir kongre takip ettik. Haliyle yorulduk. Bu sebeple Aralık bizim için keyif ayı olacak. İki sebepten ötürü. Birincisi Kasım kadar yoğun olmayacak. İkincisi FESPA Eurasia var. Yani en sevdiğim fuar.

 

(Federation of European Screen Printers Associations), FESPA Başkanı Yaşar Güvenen’in Başkan Yardımcılığı dönemindeki girişimleri ile oluşturulan FESPA Eurasia Fuarı ve dolayısıyla bu kıymetli Federasyon Türkiye’deki endüstriyel reklam sektörüne çok şeyler kazandırdı. Yarışmalar yaptı, eğitimler verdi, il toplantıları ile iletişim ağını güçlendirdi, mesleki eğitime destek verdi. Tüm bunları Federasyonun Türkiye partneri ARED ile birlikte yaptı. Ve FESPA Eurasia’dan elde ettiği kârla yaptı. FESPA buna “Profit for Purpose” diyor. Yani “Amaç için Kazanç”

Bunun anlamı FESPA Eurasia kârını ceplere bölüştürmek yerine Türkiye’de yukarıda yazdığım faaliyetler için harcıyor. Bu yüzden FESPA Eurasia’yı seviyor ve destekliyorum. Böylelikle ülkemizin Endüstriyel Reklam sektörüne hizmette bir tutam tuz miktarı fayda sağladığımıza inanıyorum.

 

2016 FESPA Eurasia’sı bizim açımızdan çok önemli. Çünkü tam tamına 20 yılı bitirdiğimize işaret eden 216ncı sayımızla katıldığımız bir fuar. 1nci sayımızı yurtdışında tanıştırdığımız ilk etkinliğin sahibinin HP, etkinliğe konu olan teknolojinin de Designjet olduğunu göz önünde bulundurursak da oldukça ironik. Yani 20 yılın ilki ve 216ncısı inkjet teknolojisine denk gelmiş durumda.

 

Bir de P4 INKJETMAGAZINE var. Geçtiğimiz yılbaşında yine 2014 FESPA Eurasia’da ilk kez sunumu yapıldıktan sonra yayına başlayan Türkiye’nin ilk ve tek baskı teknolojilerine odaklanmış dijital dergisi, bugün itibariyle bir önceki yıla göre hem kendi ziyaretçi sayılarını, ziyaret sürelerini, okunma oranlarını hem de basılı rakiplerini ikiye katlamış durumda. Üstelik raporlanır vaziyette.

 

FESPA Eurasia 2016’yı heyecanla bekliyoruz. Son cümle olarak bu fuarı ve kazandırdıklarını Türkiye’ye getiren başta Yaşar Güvenen olmak üzere tüm FESPA ekibine, FESPA Eurasia’nın tüm yönetimine ve pazara dokunan satış ve pazarlama kadrosuna, ayrıca ve de özellikle Açık Hava Reklamcılar Derneği ARED’e de teşekkür ederek herkes için iyi bir fuar diliyoruz.

 

Saygılarımızla

akif_tatlısu

 

 

 

#FESPA #FESPAEurasia #MatbaaTeknik #Matbaa&teknik #inkjetmagazine #P4 #YasarGuvenen #ARED #Sign #DijitalBaskiFuari

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*