KOBİLER için Dijital Dünyaya Giriş Çok Kolay
Anasayfa » Dijital » KOBİLER için Dijital Dünyaya Giriş Çok Kolay
KOBİLER

KOBİLER için Dijital Dünyaya Giriş Çok Kolay

Printtek 2017 katılımcılarından yakın dostumuz ve abimiz Hüsnü Sağlam’ın kurucusu olduğu Etik Mümessillik iş ortaklığı ile çalışmalarını sürdürme kararı alan fuarda da 2. Salonda yer alan PROJET IF Dijital Medya ve Bilişim Hizmetleri Yöneticisi Serdar Tuğcu, Türkiye’de KOBİ’lerin sadece %2’sinin ticaret ve dijital reklamlardan faydalandığını, anlatıyor. Bu düşük bir oran ve dijital reklamların getirisi çok yüksek olabilir. Tabii iş ortağınız profesyonel bir firma ise. Tuğcu, şirketin hizmetleri konusunda şu bilgileri veriyor:

“KOBİ’lerin dijital alandaki girişimleri için alternatif çözümler üreten bir firmayız. Genellikle e-ticaret yazılımları, kurumsal web siteleri, web yazılımları, sosyal medya yönetimi ve dijital reklamlar üzerine hizmet veriyoruz. Bunun dışında internet üzerinde ihtiyaç duyulabilecek konularda profesyonel danışmanlık hizmeti de sunuyoruz. Son iki ay öncesinde Hüsnü Bey’in yatırım ve arzusu ile bir ortaklık gerçekleştirdik. Bu fuarda da KOBİ’lere yönelik çözümlerimizi tanıttık. Sektörün lider e-ticaret yazılım firması ideasoft’un yetkili satış bayisiyiz. Beş farklı paketleri var. Her bir firmanın farklı ihtiyaçlarını karşılayacak modüler paketler bunlar. Tasarım paketleri de mevcut. Bunun dışında barkod sistemleri, yazıcılar ve okuyucular gibi ürünlerimiz de var. Ayrıca kurumsal web sitesi yapım hizmetlerimiz var. Makul fiyatlarda ama son derece profesyonel kodlama ve alt yapı hizmetleri bunlar. Dijital reklam yapım ve yönetim hizmetimiz var. Hepimiz internet kullanıyoruz ve firmalar da hedef kitlelerini internet kanalıyla ediniyorlar. Biz de firmaların sosyal mecralarındaki hesaplarını yönetiyor, tasarlıyor, hedef kitleye uygun paylaşımlar yapıyoruz ve aynı zamanda sponsorlu paylaşımlarla öne çıkarıyoruz.”

“Dijital reklamları bilindik reklam mecraları ile karşılaştırdığımızda görüyoruz ki hedef kitleyi seçtiğiniz için dijital reklama yatırdığınız her kuruş direkt alıcıya gider. Dönüşüm oranı ise çok yüksektir. Ne kadar yatırım yaptığınız ve kaç kişinin gördüğü gören kişilerin yaşı, cinsiyeti gibi detaylara hatta reklamı nerede gördüğüne yani lokasyona kadar sonuçlara ulaşırsınız. Hatta bu lokasyonu da kendiniz seçersiniz. Google Ads ve sosyal medya reklamlarında geri dönüş oranı gerçekten çok yüksektir. Ortalama oran 1:12’dir. Türkiye’de 2 milyon KOBİ var. Şu anda bu rakamın sadece %2’sine tekabül eden miktarda e-ticaret yatırımı ve dijitale dönüşüm var. Bu tip bir dönüşüme karar veren firmalar da bazen çok büyük rakamlarla karşılaşabiliyorlar. Profesyonel bir hizmet alamayacak olmalarına rağmen. Geçmişten bugüne profesyonel firmalarla çalışmadıkları için iyi netice alamayan firmalar konuya biraz da temkinli yaklaşıyorlar. Biz dürüstlükten yenilikçilikten ödün vermeyen profesyonel ekibimizle en iyi sonuçları alacak biçimde hizmet veriyoruz. Aynı zamanda sosyal medya hesaplarını da yönetiyoruz. Algı yönetimi de içeren kendi tasarım ekibimizin ürettiği paylaşımları kullanıyoruz. Böylece özgün dijital reklamlarla firmaların internet üzerindeki etkinliklerini artırıyoruz.”

#Kobi #Dijital #Printtek2017 #HüsnüSağlam #PROJETIF #SerdarTuğcu #EtikMümessillik

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*