Anasayfa » Dijital » Konica Minolta #drupa2016 dan memnun Ayrıldı

Konica Minolta #drupa2016 dan memnun Ayrıldı

Konica Minolta, 31 Mayıs-10 Haziran tarihleri arasında Almanya Düsseldorf’ta düzenlenen, baskı sektöründe dünyanın en önemli fuarlarından birisi kabul edilen drupa 2016’da, son teknoloji ürün ve çözümlerini tanıttı.

KM-genelYaklaşık 260.000 kişinin katılımıyla gerçekleşen drupa 2016’daki Konica Minolta standına gelen ziyaretçi sayısı drupa 2012’ye göre %25 oranında artış gösterdi.

Türkiye’deki ziyaretçilerin sorularını yanıtlamak için Konica Minolta Türkiye ekibi de stantta hazır bulundu. 2400 m2 ’lik geniş bir alanda ürünlerini sergileyen Konica Minolta’nın sunduğu çözüm önerileri baskı profesyonelleri tarafından incelendi.

AccurioJet KM-1

konmin-(13)
Konica Minolta’nın mürekkep püskürtmeli dijital baskı ve dijital iş akışı çözümlerinin hepsi için ortak ve birleşik yeni bir markası AccurioJet KM-1 stantta en fazla dikkat çeken ürünlerden biri oldu. Standa gelen ziyaretçiler AccurioJet KM-1 teknolojisi sayesinde bir yandan kitap ve ambalaj gibi yeni pazarlara nasıl açılabileceklerini görürken bir yandan da mevcut pazarda nasıl daha iyi hizmet verilebileceğini birebir olarak gözlemleme fırsatı buldular. Fuarda yoğun bir ziyaretçi grubunun ilgi odağı olan AccurioJet KM-1 için ilk iki sipariş PostcardMania ve Cohber Press olmak üzere iki Amerikalı firmadan geldi.

KM-1’in resmi lansmanı  

Konica Minolta’nın merakla beklenen B2+ UV inkjet baskı teknolojisi KM-1, resmi olarak ilk kez drupa’da tanıtıldı. Stantta, MGI JETvarnish ile birlikte çalışan B2 inkjet baskı bölgesinin sağladığı avantajlar sunuldu. ( inkjet.konicaminolta.eu internet sitesinden inkjet ve KM-1 hakkında daha detaylı bilgi edinebilirsiniz).

Etiket ve ambalaj endüstrisi  

Etiket ve ambalaj sektöründe tam bir başarıyı taahhüt eden Konica Minolta standında, bizhub PRESS C71cf, GM DC330 Mini finisher ve MGI’s JETvarnish kombinasyonu ile etiket yazdırma uzunluğunu nasıl düşürebildiğini ve daha kısa zamanda teslimatı nasıl mümkün kıldığını gösterdi. Fuar sırasında C71 cf etiket yazıcısı için birçok sipariş verildi.

MGI Dijital Teknolojisi

Nisan 2016’da Konica Minolta, Fransız lider dekoratif yazıcı ekipman üreticisi MGI Dijital Teknolojisine (MGI) ek hisse alarak yaptığı yatırımı duyurmuştu. 2014’ten beri finansal ve stratejik ortaklık kurduğu MGI’ye yapılan hisse yatırımı ile şirketteki hissesini arttıran Konica Minolta MGI ortaklığı fuar sırasında öne çıkan bir diğer konu oldu.

MGI’nin sıcak folyo damgalama ve kabartma ekipmanlarını ürün gamına ekleyen Konica Minolta şimdi MGI’nin Ar-Ge gücünü, etiket ve ambalaj gibi alanlardaki uygulama geliştirme girişimlerini hızlandırmak için kullanabilecek. Konica Minolta ve MGI arasında yaratılan sinerji Konica Minolta’nın dijital ambalaj baskı pazarında güçlü bir varlık göstermesini ve ticari baskıda ileriye doğru gelişmesini sağlıyor.

konmin-(1)Konica Minolta Business Solutions Europe Uluslararası Pazarlama Bölümü Genel Müdürü Olaf Lorenz: “Doğal olarak drupa’dan beklentilerimizi oldukça yüksek tutuyoruz. Bu fuar çok açık bir şekilde Konica Minolta’yı orta-üretim baskıda lider bir oyuncu olmaktan, endüstriyel baskının heyecan verici dünyasında faaliyet gösteren ve yeni ufuklara doğru açılan dünyanın önde gelen birkaç firmadan birisi haline getirdi. Aynı zamanda fuar sırasında son derece önemli yeni siparişler aldık” dedi. Lorenz şöyle devam etti: “Her şeyden önemlisi drupa 2016’da, müşterilerimizi uzun uzadıya dinleyip ihtiyaçlarını detaylı bir şekilde inceleyebildik. Kendilerine bu zamana kadar sağladığımız benzersiz avantajlarımızı gelecekte de sağlamaya devam edeceğimizi anlattığımızda verdikleri tepkiler bizi son derece memnun etti”.

drupa 2016’yı Türkiye açısından değerlendiren Konica Minolta Türkiye Başkanı Toshiyuki Yamada ise “Dört yılda bir düzenlenen drupa fuarı için İstanbul’daki ofisimizde ekibimizle birlikte uzun süredir hazırlanıyorduk. Fuar sırasında gösterilen ilgiyle tüm çalışmalarımızın karşılığını aldık. Türkiye’den de baskı profesyonellerinin drupa 2016’ya olan yoğun ilgisi,  baskı sektörünün Türkiye’deki geleceği açısından bizi oldukça ümitlendirdi” şeklinde konuştu.




Videolar Youtube/Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH kanalından alınmıştır.

#mgi #konicaminolta #dijitalbaski #baski #matbaa #dijital #KM1 #KMC #drupa2016

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*