Anasayfa » Aktüel » Paperworld Fuarı yine büyüledi!
Fuarda sektördeki yeni trendler, renkler ve desenler ile bunların birbirleriyle olan uyumu teşhir edildi ve bu trendlerin dünya medyasına sunumu bora.herke.palmisano’dan Claudia Herke tarafından yapıldı.

Paperworld Fuarı yine büyüledi!

Fuarda sektördeki yeni trendler, renkler ve desenler ile bunların birbirleriyle olan uyumu teşhir edildi ve bu trendlerin dünya medyasına sunumu bora.herke.palmisano’dan Claudia Herke tarafından yapıldı.

Fuarda sektördeki yeni trendler, renkler ve desenler ile bunların birbirleriyle olan uyumu teşhir edildi ve bu trendlerin dünya medyasına sunumu bora.herke.palmisano’dan Claudia Herke tarafından yapıldı.

MEHMET SÖZTUTAN – Türkiye’den 36 ve dünyanın 59 ülkesinden tam 1670 firmanın katıldığı fuarda sektördeki yeni trendler, renkler ve desenler ile bunların birbirleriyle uyumu teşhir edildi ve bu trendlerin dünya medyasına sunumu konunun en profesyonel isimlerinden Claudia Herke tarafından yapıldı. Herke duygulara hitap eden yeni trendlere vurgu yaptı: “Yaşamın genel hızı ve büyüyen kompleks yapısı ile huzur, rahatlık, sakinlik, korumacılık ve öze odaklanma için büyük istek var. Nesnelerin dekorasyon işi dahil, ustaca ve dikkatli kullanımı normal süreçlerin çok özel anlara dönüşmesine yardım eder. Öze dönüş, kaliteye dönüş, kendi yenilikçi icraatını gösterme, harika anların yoğun deneyimlerine dönüş, gittikçe artan kompleks ve dijital çağın içinde gemi azıya almak, işte bütün bunlar Paperworld Fuarı’ndaki üstanlam trendlerdir.”

Bir süredir sorgulanan fuarın iki yılda bir yapılmaya dönmesi mi yoksa şimdiye kadar olduğu gibi her yıl tekrarlanması mı sorgulanıyordu. Bu tartışmanın oldukça makul bir sebebi var. Kağıt, ofis malzemeleri ve kırtasiye segmentlerinin fuara katılma ihtiyaçları farklı frekansları gerektiriyor. Fuarın organizatörü Messe Frankfurt ilgili segmentlerin ihtiyaçlarına göre esneklik göstermeye karar vererek herkesi memnun etti.

eraysanKağıt ve benzeri ürünlerde yenilikler daha uzun zamanda tekrarlanırken ofis malzemeleri hızla değişiyor ve bazen 6 ayda bir yeni trendler sahne alıyor, eskiler raflardan iniyor. Bu durumda bu segmentlerde iş yapan firmaların fuar ihtiyaçları da değişiyor. Birisi yıllık yeni ürün tanıtımına ihtiyaç duyarken başkaları iki yılda bir ancak yeni ürün çıkarabiliyor. Fuarcılık sektöründe dünyanın en uzman kuruluşu olan Messe Frankfurt da bu ihtiyaca esnek bir karşılık vererek bazılarını yıllık, bazılarını da iki yılda bir almaya karar verdi.

Sektör temsilcileri ve fuar idarecileri arasındaki uyum ve işbirliği işleri kolaylaştırdı. Fuarın ilk günü yapılan “Uluslararası Basın Konferansı”nda konuşan ‘PBS-Industrieverband’ ve ‘Altenaer Kreis’ gibi iki büyük Alman derneğinin temsilcileri ile fuar yönetim kurulu üyesi Detlef Braun ve Başkan Yardımcısı   Cordelia von Gymnich sektörün teşhir ihtiyacı konusundaki uyum ve işbirliklerini dünya medyasına anlattılar.

feza_ciltAltenaer Kreis ve PBS-Industrieverband derneklerine mensup markalı firmaların çoğu fuarın iki yılda bir yapılmasını isterken özellikle trendlerin daha sık aralıklarda değiştiği segment temsilcileri yıllıkta ısrar ettiler. Bu iş için oluşturulan Çalışma Grubu değerlendirmelerini yaptı ve fuarın her yıl yapılmasına, bu derneklere üye firmaların ürün kalsifikasyonuna gerek duymadan, bütün ürünlerin yan yana olduğu özel bir holde toplanmasına karar verdiler.

Her yıl olduğu gibi bu yıl da fuara katılan firmaların çok büyük çoğunluğu fuardan memnun kaldıklarını ifade ettiler. Önceki yıllara göre daha az ziyaretçinin geldiğini ifade eden katılımcılar, yine de önceden planladıkları müşteri randevularının gerçekleştiğini, yeni ve faydalı kontaktların kurulduğunu ifade ettiler.

Her yıl Christmasworld ve Creativeworld fuarlarıyla birlikte yapılan Paperworld Fuarı, gelecek yıl 31 Ocak – 3 Şubat 2015 tarihlerinde düzenlenecek.