TOYO Matbaa Mürekkepleri, interpack’a Çıkarma Yaptı
Anasayfa » Ambalaj » TOYO Matbaa Mürekkepleri, interpack’a Çıkarma Yaptı

TOYO Matbaa Mürekkepleri, interpack’a Çıkarma Yaptı

Dünyanın önde gelen mürekkep üreticileri arasında yer alan TOYOINKGROUP bünyesinde faaliyet gösteren TOYO Matbaa Mürekkepleri fuar süresi boyunca yeni ürünlerini tanıtma fırsatı buldu.

interpack Fuarı, Almanya’nın Düsseldorf şehrinde gerçekleşti.  TOYO Matbaa Mürekkepleri, TOYOINKGROUP çatısı altında bulunan diğer 6 şirket ile birlikte ziyaretçilerini ağırladı.

Yakın Coğrafyasını ve Avrupa pazarını odağına alan TOYO Matbaa Mürekkepleri, güçlü ve yeni ürün serileriyle özenle hazırlandığı fuardan beklediği sonuçları elde etti. Özellikle Likit mürekkeplerde TOYOWIN, Sheet-Fed mürekkep serilerinde SMART, LIFE ve Metal Ambalaj Sistemlerinde UB BASE COAT ürünü ile sunduğu çözüm alternatiflerini iş ortakları ile paylaştı. Müşteri odaklı yaklaşımı, AR&GE yatırımları ve yenilikçi ürünleri ile yurt içi ve yurt dışı potansiyel iş ortaklarıyla kontak kuruldu.

Fuar katılımına ilişkin olarak şirketin yaptığı basın açıklamasında şu bilgilere yer verildi: “TOYO Matbaa Mürekkepleri, 4 ayrı AR-GE departmanıyla, müşterilerinin ve sektörün değişen ihtiyaçlarına en hızlı çözümleri sunmak üzere çalışmalar yürütmektedir. Ar-Ge’ye Türkiye ortalamasının üzerinde yatırım yapan şirket, dünya markası bir grubun üyesi olmanın bilinci ile Avrupa ve yakın coğrafyada etkin rol oynayabilecek önemli iş birliklerinin adımını da bu fuarda atma fırsatı buldu. Özellikle, TOYOINKGROUP’un fuar süresi boyunca EB teknolojileri ile verdiği seminerler dikkat çekici olmasının yanında katılımcılar tarafından beğeni aldı.”

selenAgmeDoruk

“Dünyanın en büyük ambalaj fuarı olma özelliği taşıyan interpack’a ülkemizden katılım oldukça fazlaydı. Katılımcı ülkeler arasında Türkiye 191 firma ile 4’üncü sırada yer alırken, ambalaj ve basım edüstrisine yönelik üretim yapan üreticilere de Türkiye pazarındaki potansiyeli göstermiş oldu” diyen TOYO Matbaa Mürekkepleri’nde İhracat Uzmanı olan Selen Ağme Doruk, TOYO Matbaa Mürekkeplerinin ihracat pazarının hızla geliştiğini ve bu bağlamda interpack’in başarılı bir platform oluşturduğunu, anlattı. TOYO Matbaa Mürekkepleri ile önümüzdeki aylarda Romanya’da bir eğitim düzenleyeceklerini, söyleyen Doruk, markanın bölgedeki etkisinin her geçen gün biraz daha arttığını, anlattı.

#TOYOinks #TOYO #interpack2017 #interpack #Metal #EsnekAmbalaj #Murekkep #BaskiMurekkepleri #SelenAgmeDoruk #TOYOMatbaaMurekkepleri

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*