• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
Matbaa Teknik
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
Matbaa Teknik
No Result
View All Result
Home Haberler

HP araştırması, iklim krizinin ebeveynlerin satın alma, kariyer ve çocuk sayısı gibi kararlarını değiştirdiğini ortaya koyuyor

HP'nin yeni araştırması ebeveynlerin yüzde 91'inin iklim değişikliği konusunda endişeli olduğunu gösterirken, çoğunluk krizin daha fazla çocuk sahibi olma konusundaki bakış açılarını bile etkilediğini belirtiyor. Araştırma, ebeveynlerin çoğunun şirketlerin iklim değişikliği konusunda harekete geçmesini beklediğini ve sürdürülebilir uygulamalara ve satın alımlara öncelik verdiğini ortaya koyuyor. HP'nin en sürdürülebilir ve adil teknoloji şirketi olma hedefine yönelik ilerlemesini detaylandıran 22. yıllık Sürdürülebilir Etki Raporu'nu yayınladığı şu günlerde, bu araştırma tam zamanında ortaya çıktı

editor by editor
Haziran 22, 2023
in Haberler
0
HP araştırması, iklim krizinin ebeveynlerin satın alma, kariyer ve çocuk sayısı gibi kararlarını değiştirdiğini ortaya koyuyor
0
SHARES
20
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HP, Morning Consult tarafından yürütülen ve birçok ebeveynin iklim değişikliğini merkeze alarak günlük kararlarından uzun vadeli aile planlamalarına kadar ciddi adımlar attığını ortaya koyan yeni küresel araştırmayı duyurdu.

Hindistan, Meksika, Singapur, Birleşik Krallık ve Amerika Birleşik Devletleri’ndeki ebeveynler arasında yapılan araştırma, ebeveynlerin yüzde 91’inin iklim krizinden endişe duyduğunu ve bunun da yaşamlarını ve satın alma alışkanlıklarını şekillendiren değişikliklere yol açtığını ortaya koydu. Katılımcıların yarıdan fazlası (“yüzde 53″) bu durumun daha fazla çocuk sahibi olma konusundaki bakış açılarını etkilediğini söylüyor. Yüzde kırk üçü ise çalışacak şirketi değerlendirirken çevresel ve sosyal konulara bağlılığına dikkat ettiklerini belirtiyor.

Araştırma ayrıca birçok ebeveynin iklim değişikliğine duyarlı davranan şirketleri tercih ettiğini ortaya koyuyor. Ebeveynlerin yaklaşık üçte ikisi (“yüzde 64”) sürdürülebilir kaynaklı ürünleri tercih ediyor. Üstelik bu tercihler, ebeveynlerin büyük çoğunluğunun (“yüzde 84”) hayat pahalılığının arttığını kabul ettiği ve yarısından fazlasının (“yüzde 57”) çevre dostu uygulamalara katılmanın çok zaman aldığını düşünmesine rağmen yapılıyor.

Sosyal Etki Küresel Başkanı Michele Malejki, “Tüm müşterilerimiz gibi aileler de iş, eğlence veya sevdikleri gibi kendileri için çok önemli şeylerle bağlantı kurmak için HP’ye güveniyor” diyerek şöyle devam etti: “Ebeveynlerin bizim için en önemli nedenlerden biri de bu. Kendilerinden önceki her kuşak gibi bugünün ebeveynleri de başta iklim krizi olmak üzere kendilerine özgü zorluklar yaşıyorlar. Bu nedenle işimizi insanlar ve gezegen için daha iyi hale getirmek üzere iş etkimizin ötesine geçiyoruz.”

Ebeveynler kişisel olarak harekete geçerken, çoğu kilit konumda olan şirketlerin de harekete geçmesi gerektiğine inanıyor. Müşterilerin yüzde 36’sı, ebeveynlerin ise çoğu (“yüzde 51”), iklim eylemi konusunda şirketlerin “çok fazla” sorumluluğu olduğuna inanıyor.

Sürdürülebilirlikten Sorumlu Başkan James McCall, “Araştırmamız, kurumsal faaliyetlerimizde gördüklerimizle örtüşüyor: Sürdürülebilir Etki girişimlerimiz ve sürdürülebilir ürünlerimiz sayesinde müşterilerimizi elde tutuyor, yeni satışlar gerçekleştiriyor ve yetenekleri kendimize çekiyoruz. Eğer iklim krizinin gidişatını değiştirme konusunda ciddiysek, tüm  endüstri bunun ötesine geçmeli ve ‘zarar vermemeye çalış’ zihniyetini ‘daha fazla iyilik yap’ şeklinde değiştirmelidir” dedi.

Bulgular, HP’nin yirmi ikinci yıl için yıllık Sürdürülebilir Etki raporunu yayınlamasıyla birlikte ortaya çıktı. Rapor, şirketin kapsamlı ve cesur çevresel ve sosyal hedefler doğrultusunda kaydettiği ilerlemeyi detaylandırıyor.

Bu bağlamda HP:

  • 2019’dan bu yana mutlak karbon ayak izini yüzde 18 oranında azalttı. Böylece 2040 yılına kadar uçtan uca net sıfır karbon emisyonuna ulaşma hedefine yaklaşmış oluyor.
  • Tek kullanımlık plastik ambalajları 2018’e kıyasla yüzde 55 oranında azalttı.
  • HP ürün ve hizmetlerinde kullanılan tüm kâğıdın yüzde 32’si için ormansızlaşmayla mücadele edilerek yüzde 100 hedefine ulaşıldı.
  • 2030’a kadar 150 milyona ulaşma yolunda 21 milyondan fazla kişi için dijital eşitliği hızlandırdı.
  • Geçen yıl ABD’de işe alınanların yüzde 46’sının ırksal veya etnik azınlıklardan oluşmasıyla, farklı yeteneklerden oluşan bir boru hattı oluşturmaya kararlı.

HP, en sürdürülebilir ve adil teknoloji şirketi olmayı hedefliyor. Şirket, 2021 yılında en fazla fark yaratabileceğine inandığı üç alanda agresif Sürdürülebilir Etki hedefleri belirledi: İklim Eylemi, İnsan Hakları ve Dijital Eşitlik. 2022 raporu, net sıfır karbon değer zinciri, ormanlara aldığımızdan daha fazlasını geri vermek, daha döngüsel bir ekonomi oluşturmak, bir eşitlik ve güçlendirme kültürü oluşturmak ve geleneksel olarak dışlanmış toplulukların dijital ekonomide gelişmesini sağlamak için dünya çapında dijital eşitliği hızlandırmak dahil olmak üzere üç odak alanının tamamına yönelik ilerlemeyi ayrıntılarıyla anlatıyor.

Tags: #araştırma#çevredostu#çevresel#Dijital#ekonomi#HP#iklimkrizi#küresel#MorningConsult#satınalma#şirket#sıfırkarbon#sosyal#sürdürülebilir#teknoloji
Previous Post

TECPRO Bilgi Teknolojileri’nin distribütörü olduğu hava temizleme sektöründe dünya markası olan Blueair, sağlık ve temiz hava isteyen ev ve işletmeler için ilk tercih

Next Post

Fujifilm partners with GPG to create show-stopping stand graphics at FESPA 2023

editor

editor

Next Post
Fujifilm partners with GPG to create show-stopping stand graphics at FESPA 2023

Fujifilm partners with GPG to create show-stopping stand graphics at FESPA 2023

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



  • Trending
  • Comments
  • Latest
BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

Nisan 26, 2023
Kyocera ile ileriye bakış!

Kyocera ile ileriye bakış!

Şubat 5, 2024
Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Ağustos 4, 2023
Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Aralık 22, 2023
Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

0
FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

0
Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

0
New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

0
Ucima continues its international tour to promote made in Italy

Ucima continues its international tour to promote made in Italy

Haziran 13, 2025
PF1 speeds up vinyl production with Flexa automatic cutter and laminator

PF1 speeds up vinyl production with Flexa automatic cutter and laminator

Haziran 10, 2025
Mayıs ayında kimya sektöründen 2,7 milyar dolarlık ihracat

Mayıs ayında kimya sektöründen 2,7 milyar dolarlık ihracat

Haziran 9, 2025
Inkcups Announces New CEO

Inkcups Announces New CEO

Haziran 4, 2025

Recent News

Ucima continues its international tour to promote made in Italy

Ucima continues its international tour to promote made in Italy

Haziran 13, 2025
PF1 speeds up vinyl production with Flexa automatic cutter and laminator

PF1 speeds up vinyl production with Flexa automatic cutter and laminator

Haziran 10, 2025
Mayıs ayında kimya sektöründen 2,7 milyar dolarlık ihracat

Mayıs ayında kimya sektöründen 2,7 milyar dolarlık ihracat

Haziran 9, 2025
Inkcups Announces New CEO

Inkcups Announces New CEO

Haziran 4, 2025
  • Hakkımızda
  • Reklam
  • Gizlilik
  • İletişim
Copyright 2023 Matbaa Teknik
No Result
View All Result

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.