• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
Matbaa Teknik
All 2 Print
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
Matbaa Teknik
No Result
View All Result
Home Haberler

PRINT & DIGITAL CONVENTION başarıya yönelik hedefler belirledi

Baskı ve medya sektöründen birçok uzmanı Düsseldorf'da buluşturan PRINT & DIGITAL CONVENTION, ticaret fuarının başarılı bir sinerjisiyle tekrar dikkat çekti. Sürdürülebilir medya üretimi, programatik baskı, çok kanallı yayıncılık ve katma değerli baskı gibi trend konular merkezi noktada yer aldı

editor by editor
Temmuz 27, 2023
in Haberler
0
PRINT & DIGITAL CONVENTION stays charted for success
0
SHARES
7
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

1.200 katılımcıyla gerçekleşen PRINT & DIGITAL CONVENTION, iletişim ve ambalaj endüstrileri alanında en önemli sektör buluşmalarından biri olduğunu kanıtladı. Başarının formülü: Canon, FKS, Horizon, Konica Minolta, KURZ ve Xerox gibi 70’ten fazla tanınmış sergi katılımcısıyla birlikte, yaratıcı çözümler ve sergileriyle delegeleri etkileyen 47 yüksek kalibreli konuşmacıdan oluşan seçkin bir çevre, toplamda 38 sunumda uzmanlıklarını ve bilgilerini paylaştı.

f:mp’nin Genel Müdürü Rüdiger Maaß, “PRINT & DIGITAL CONVENTION tam anlamıyla bir kalp ve ruh projesidir. Bu formatın geçtiğimiz yıllarda nasıl geliştiğini görmekten gurur duyuyoruz,” dedi ve ekledi:

“Kavramı sürekli olarak bizimle değişim içinde sürdüren fuar katılımcılarına, konuşmacılara ve ortaklara büyük teşekkürlerimizi sunuyoruz. Ayrıca ziyaretçilerimiz için çeşitlilikleri artıran ve birçok yeni fikir ve etki sunan yaklaşık %20 yeni katılımcılarıyla da özellikle memnunuz.”

Bilgi merkezi ve derinlemesine ağ kurma

Drupa’nın benzersiz konsepti, Düsseldorf Stadthalle’de iletişimsel ve yoğun bir atmosfer sağladı ve sergi alanlarında ve sunumlarda derinlemesine ağ kurma ve yüksek kalibreli bilgi transferi sağladı. Ayrıca, baskı ve ambalaj uygulamaları için yenilikçi uygulama odaklı çözümlere heyecan verici içgörüler sunuldu.

drupa’nın Direktörü Sabine Geldermann, “Burada marka sahipleri, ajanslar ve medya, pazarlama stratejilerini verimli bir şekilde uygulamalarına olanak sağlayan somut çözümler buluyorlar,” diyor. “PRINT & DIGITAL CONVENTION, güçlü uygulama odaklı yaklaşımı, somut uygulamaları ve sunumlarda aktarılan kapsamlı bilgi birikimiyle bu yıl da katılımcıları ikna etti. Bu başarı, doğru yolda olduğumuzu ve konularımızın ve alanlarımızın sektörle uyumlu olduğunu gösteriyor.”

Dijital dönüşüm ve modern bir pazarlama karışımında baskıdan sürdürülebilir çözümlere kadar, en güncel konular, trendler ve görüşler etkinlikte tartışıldı.

Öne çıkanlar: Kullanıcıları “wow” etme amaçlı uygulamalar ve çözümler

PRINT & DIGITAL CONVENTION’da ilgi çeken noktalardan biri olan 9 öne çıkan Proje, birçok ziyaretçinin odak noktası haline gelerek, dijital baskı, dijital medya teknolojisi, baskı uygulamaları ve çoklu kanal çözümlerinin mükemmel bir uyumunu kullanarak modern pazarlamada nelerin mümkün olduğunu pratik uygulamalarla gösterdi. Uzmanlar, tedarik zinciri boyunca güçlerini birleştirerek projelerini hayata geçirdiler ve bu projeleri PRINT & DIGITAL CONVENTION için heyecan verici iş birlikleriyle özel olarak geliştirdiler. En iyi uygulamalar, bitirme seçeneklerinden marka yönetimi stratejilerine ve çoklu ortam kampanyalarına kadar geniş bir yelpazede sunuldu.

PRINT & DIGITAL CONVENTION @ drupa 2024

Bir sonraki PRINT & DIGITAL CONVENTION, 28 Mayıs – 7 Haziran tarihleri arasında Dünya’nın önde gelen Baskı Teknolojileri Ticaret Fuarı olan drupa 2024’ün bir parçası olarak düzenlenecektir. Kongre alanında, konvansiyonun ortakları uluslararası drupa izleyicilerine kendilerini tanıtabilecekleri özel bir alana sahip olacaklar. Ayrıca, PRINT & DIGITAL CONVENTION, yenilikçi içeriklerin merkezi sahnesi olan drupa’da bir kongre günü düzenleyecektir. Benzer şekilde, drupa’nın resmi rehberli turları Fachverband Medienproduktion tarafından düzenlenecektir. Bu rehberli fuar turlarının odak noktaları sürdürülebilirlik, bitmiş ürün ve programatik baskı olacaktır.

Tags: #ağ#ambalaj#Başarı#baskı#Dijital#iletişim#KonicaMinolta#medya#PRINTANDDIGITALCONVENTION#sürdürülebilir#Tedarikzinciri#teknoloji#ticaret#üretim#Xerox
Previous Post

PRINT & DIGITAL CONVENTION stays charted for success

Next Post

Uluslararası markaların tercihi, Peakup

editor

editor

Next Post
Uluslararası markaların tercihi, Peakup

Uluslararası markaların tercihi, Peakup

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



  • Trending
  • Comments
  • Latest
BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

Nisan 26, 2023
Kyocera ile ileriye bakış!

Kyocera ile ileriye bakış!

Şubat 5, 2024
Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Ağustos 4, 2023
Matbaa Teknik August 2025

Matbaa Teknik August 2025

Ağustos 7, 2025
Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

0
FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

0
Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

0
New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

0
Durst Group appoints Paolo Grasso as Global Account Manager Labels & Flexible Packaging

Durst Group appoints Paolo Grasso as Global Account Manager Labels & Flexible Packaging

Eylül 12, 2025

Flexa & Diatecx for interior decoration

Eylül 12, 2025
Mimaki at FACHPACK 2025: Innovation meets practicality

Mimaki at FACHPACK 2025: Innovation meets practicality

Eylül 12, 2025
September 2025

September 2025

Eylül 10, 2025

Recent News

Durst Group appoints Paolo Grasso as Global Account Manager Labels & Flexible Packaging

Durst Group appoints Paolo Grasso as Global Account Manager Labels & Flexible Packaging

Eylül 12, 2025

Flexa & Diatecx for interior decoration

Eylül 12, 2025
Mimaki at FACHPACK 2025: Innovation meets practicality

Mimaki at FACHPACK 2025: Innovation meets practicality

Eylül 12, 2025
September 2025

September 2025

Eylül 10, 2025
  • Hakkımızda
  • Reklam
  • Gizlilik
  • İletişim
Copyright 2023 Matbaa Teknik
No Result
View All Result

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.