• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
Matbaa Teknik
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
Matbaa Teknik
No Result
View All Result
Home Haberler

Dijital sonlandırmada Japon Duplo markasına yoğun talep bulunuyor

editor by editor
Mayıs 8, 2024
in Haberler
0
Japanese Duplo brand in high demand for digital finishing
0
SHARES
14
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Dijital baskı kalitesi, dünyada iyi bir noktaya geldi. Bundan sonraki aşamada, kaliteli dijital sonlandırıcı makineleri ile basılan ürünlerin kalitesinin daha da artırılması hedefleniyor. Rekabette farklılaşarak kar marjlarını artırmayı isteyen firmalar, dijital sonlandırmada Japon markası Duplo makinelerine ülkemizde ve dünyada yoğun talep gösteriyor.

Global ölçekte dijital sonlandırmada pazarın liderleri arasında konumlanan Japon Duplo’da, dijital kesim makineleri, kırım katlama tel dikiş makineleri, şekilli kesim yapabilen konveyörlü makineleri, cilt makineleri, lak makineleri gibi geniş ürün yelpazesi yer alıyor. Dijital sonlandırmada farklı segmentleri bulunan Duplo markası, hem konvansiyonel, hem dijital baskı sonrasına hizmet verdiği için baskı sektöründe hemen hemen her kullanıcıya hitap edebilecek ürün ailesine sahiptir.

Duplo’nun dijital baskı sektörüne kesimden lak atmaya, katlamadan ciltleye kadar geniş bir alanda değer katmaya devam ettiğini kaydeden Lidya Grup Satış Direktörü Adem Öz, şunları söyledi:

“Lidya Grup olarak, geçtiğimiz yıl Türkiye yetkili distribütörü olduğumuz Japon Duplo markası ile ülkemiz pazarına hızlı bir giriş yaptık. Genel merkezi Japonya’da, Avrupa merkezi İngiltere’de olan ve dijital sonlandırmaya yönelik dünyada liderler arasında konumlanan Japon Duplo’da geniş bir ürün yelpazesi bulunuyor. Duplo’nun Lidya ailesine katılmasıyla, dijital baskı sektörüne dijital baskıdan dijital sonlandırmaya kadar uçtan uca çözümler ve hizmetler sunmaya devam ediyoruz. Lidya Grup olarak, temsil ettiğimiz Duplo,

Adem Öz, Sales Director of Lidya Group

Xerox, Epson, Efi, Sutec, Kongsberg markaları, bilgi birikimimiz, tecrübemiz, organizasyon yapımız ve finansal gücümüz ile Türkiye’de lideriz ve EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) bölgesinin sayılı birkaç firmasından birisi olarak çalışmalarımıza devam ediyoruz.” dedi.

Duplo’nun yeni ürünleri pazara çıkıyor, DuSense modeline ilgi yüksek

Duplo zengin ürün ailesine yeni modelleri eklemeyi sürdürüyor. Özellikle, Duplo’nun Türkiye pazarına giren DuSense modeline ilgi yüksek. DuSense modelinin, herhangi bir kalıp vs kullanılmadan, geleneksel baskı kalitesinde lak kabartma baskısı yapıyor olması, pazarda makineye ciddi bir talep oluşturuyor. Az tirajlı olan veya her sayfasında değişkenlik gösteren işlerde lak kabartma yapabilen DuSense, ülkemizin yanı sıra global ölçekte de kendi segmentinde pazarın liderliği koltuğunda oturuyor.

DuSense’nin ülkemizin yanı sıra Avrupa ve Amerika’da alanında lider olduğunu ifade eden Adem Öz, konuşmasına şöyle devam etti:

“DuSense’nin lak kabartma yapabilen makinelerine, ülkemizden ve dünya genelinden yoğun talep gerçekleşiyor. Duplo’nun tercih edilmesinin nedenlerinden birisi, baskı kalitesindeki tutarlılık ve kalitesinin birçok rakiplerine göre çok daha yukarıda olmasıdır. Duplo aynı zamanda, kağıt alım sistemleri ve kağıt işleme sistemlerinde de oldukça deneyimli bir firma olduğu için kağıt alım ünitelerinde de rekabette ayrışmaktadır. Yine, modelleri arasında bulunan kırım katlama tel dikiş makineleri, hem hız, hem daha fazla kitapçık katlayabilmesi ve ürünün yüksek hızda aynı performansta çalışabilmesi nedeniyle, globalde çok fazla tercih edilmektedir. Ayrıca, son yıllarda çıkardığı dijital kesici ile ürün yelpazesini genişletmiştir. Örneğin, her bir sayfanın kesimi farklı bir şekilde ve herhangi bir kalıp kullanmadan; oval, dikey ya da tanjant eğrisi şeklinde kesimler yapabilmektedir. Kısaca özetlemek gerekirse, Japon Duplo markasının makineleri hem kaliteli olduğu, hem de katma değerli üretimler yaptığı için farklı modellerle hitap ettiği çeşitli alanlarda yoğun talep görmektedir,” diye konuştu.

Yılın son çeyreğinde demo etkinliği planlanıyor

Duplo’nun Lidya ile geçtiğimiz yıl başlayan yolculuğunun başarıyla devam ettiğini anlatan Adem Öz, şunları belirtti:

“Duplo markamızda geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz. Katılacağımız fuarlarda temsil ettiğimiz markaların tanıtımlarını yapacağız. Yılın son çeyreğinde ise müşterilerimize; Başakşehir’deki Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü’müzde, Duplo’nun farklı modelleri deneyimleme, demo yapma ve kendi materyalleri ile makinelerin performanslarını görme imkânı sunmayı planlıyoruz. Günümüz teknoloji çağındadır ve teknoloji sürekli gelişip değişmektedir. Bir yatırım yapıldıktan sonra, artık 5- 10 sene aynı yatırımın devam etmesi artık mümkün değildir. İşletmeler olarak, teknolojiyi yakından takip ederek, işlerimizi geliştirip, dönüştürmeliyiz. Aynı zamanda, teknolojiye yatırım yapan firmalar; bir yandan işletim maliyetlerini düşürürken, diğer yandan ürün ve hizmet kalitesi, üretim kapasitesinde artış ve verimlilik gibi birçok alanda da rakiplerine göre farklılaşarak, rekabette öne geçmektedirler,” şeklinde konuştu.

Tags: #baskı#Dijital#Duplo#DuSense#endüstri#LidyaGrup#makine#marka#şirket#teknoloji#ürün
Previous Post

Japanese Duplo brand in high demand for digital finishing

Next Post

Graphius Group opts for chemistry-free printing plates from ECO3

editor

editor

Next Post
Graphius Group opts for chemistry-free printing plates from ECO3

Graphius Group opts for chemistry-free printing plates from ECO3

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



  • Trending
  • Comments
  • Latest
BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

Nisan 26, 2023
Kyocera ile ileriye bakış!

Kyocera ile ileriye bakış!

Şubat 5, 2024
Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Ağustos 4, 2023
Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Aralık 22, 2023
Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

0
FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

0
Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

0
New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

0
Ucima continues its international tour to promote made in Italy

Ucima continues its international tour to promote made in Italy

Haziran 13, 2025
PF1 speeds up vinyl production with Flexa automatic cutter and laminator

PF1 speeds up vinyl production with Flexa automatic cutter and laminator

Haziran 10, 2025
Mayıs ayında kimya sektöründen 2,7 milyar dolarlık ihracat

Mayıs ayında kimya sektöründen 2,7 milyar dolarlık ihracat

Haziran 9, 2025
Inkcups Announces New CEO

Inkcups Announces New CEO

Haziran 4, 2025

Recent News

Ucima continues its international tour to promote made in Italy

Ucima continues its international tour to promote made in Italy

Haziran 13, 2025
PF1 speeds up vinyl production with Flexa automatic cutter and laminator

PF1 speeds up vinyl production with Flexa automatic cutter and laminator

Haziran 10, 2025
Mayıs ayında kimya sektöründen 2,7 milyar dolarlık ihracat

Mayıs ayında kimya sektöründen 2,7 milyar dolarlık ihracat

Haziran 9, 2025
Inkcups Announces New CEO

Inkcups Announces New CEO

Haziran 4, 2025
  • Hakkımızda
  • Reklam
  • Gizlilik
  • İletişim
Copyright 2023 Matbaa Teknik
No Result
View All Result

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.