• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
Matbaa Teknik
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
Matbaa Teknik
No Result
View All Result
Home Haberler

Print4All Mayıs 2025’te Fiera Milano’ya geri dönüyor: Pazar, bu buluşmaya olan güvenini teyit ediyor

Kayıtlar artıyor: önde gelen birçok uluslararası marka şimdiden sisteme dahil oldu. Olumlu işaretler veren bir pazarın arka planında, bu sistem projesi tüm tedarik zincirinden önde gelen ulusal ve uluslararası oyuncuların desteğine sahip

editor by editor
Haziran 27, 2024
in Haberler
0
Print4All returns to Fiera Milano in May 2025: The market confirms its confidence in the appointment
0
SHARES
9
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

27-30 Mayıs 2025 tarihleri arasında Fiera Milano’da düzenlenecek olan baskı dünyasına adanmış Print4All fuarı, bir sonraki edisyona bir yıldan az bir süre kala şekillenmeye başladı ve sadece üç edisyonda, şirketler ve dernekler tarafından gösterilen yenilenen güven sayesinde sektör için bir referans noktası olduğunu doğruladı.

Fiera Milano tarafından organize edilen ve baskı ve dönüştürme sektöründeki iki İtalyan referans derneği olan Argi ve Acimga tarafından desteklenen fuar, pazardaki en önemli şirketlerden bazılarını şimdiden kendine çekmiş durumda. Projenin rolünün ve değerinin farkına varılmasıyla proje etrafında gelişen ilişki ağı da önemli. Federazione Carta e Grafica, Assografici ve Uzmanlık Grupları, TAGA Italia (Grafik Sanatları Teknisyenleri Derneği), Fespa Italia Derneği ve ERA (Avrupa Rotogravür Derneği) ve Global Print gibi uluslararası kuruluşlar başta olmak üzere tüm tedarik zincirinden çok sayıda paydaş, Print4All’u uzmanlık ve planlama açısından destekleyerek, en son pazar haberlerini keşfedebileceğiniz, aynı zamanda gelecekteki zorlukları tartışabileceğiniz ve rekabetçi kalabilmek için pratik araçlar edinebileceğiniz önemli bir eğitim ve bilgi platformu haline gelmesine yardımcı oluyor.

İtalyan pazarı

Diğer sanayi sektörlerinin aksine, baskı, ambalaj ve dönüştürme makineleri üreticileri için İtalyan pazar senaryosu, şu anda yaşadığımız karmaşık dönemde olumlu ve dirençli işaretler gösteriyor – ham madde kıtlığının üstesinden geldikten sonra, yüksek enerji maliyetleri ve yük taşımacılığı ile ilgili sorunlar devam ediyor.

Acimga’ya göre, sektör 2023 yılını 2022 yılına kıyasla %3,6’lık bir artışla 3.050 milyon € ciro ile kapattı. Büyüme yurtiçi teslimatlardan (+%4,8) kaynaklanırken, ihracat rakamı da olumlu (+%2,7) seyrederek bir önceki yıla kıyasla neredeyse 50 milyon € artarak 1.800 milyon €’nun biraz altına ulaştı ve neredeyse 2018’deki rekor seviyeye ulaştı. ABD, İtalyan ihracatı için ilk pazar olarak teyit edilirken, Avrupa Birliği 2022’de %15.1’lik artışla sektörün ana hedefi olmaya devam ediyor.

2024’ün ilk çeyreğine ilişkin ön tahminler ve cari yıla ilişkin tahmin verileri de olumlu olup, ihracattaki artışla birlikte genel büyümenin devam edeceğine dair işaretler göstermektedir

Ambalaj baskısı odaklı segment iyi bir performans sergilerken, ticari, grafik ve kırtasiye segmentleri – yani ofset ve dijital baskı makineleri – İtalya’da özel bir fenomen yaşıyor.

Argi’ye göre 2022’de satışlarda yaşanan artış, Endüstri 4.0 vergi indirimleri ve teşviklerinden büyük ölçüde etkilendi ve 2023’teki toparlanmanın da nedeni oldu. Çok elverişli vergi avantajı, Endüstri 4.0’ın sunduğu pencereye yoğunlaşan yatırımlarla birlikte yazıcı ve dönüştürücü filolarının yenilenmesi için gerekli koşulları yarattı, öyle ki toparlanma en çok ofset dünyasında belirginleşti ve vergi avantajının en büyük etkiye sahip olabileceği sistemlere odaklandı.

Bununla birlikte, 2023 yılında ofset satış rakamları 2018, 2019 ve 2021 yıllarına göre çok daha yüksek: 2021-2023 üç yıllık dönemindeki gelirler, önceki üç yıllık dönemdeki gelirlerden %60 daha yüksek.

Dijital baskı makineleri için ise 2022’ye kıyasla düşüş %10’un biraz altında. Bununla birlikte, makine satışından elde edilen cirodaki düşüşün (genellikle ‘tekrarlanmayan’ olarak adlandırılır) sadece %2’nin biraz üzerinde olduğunu, ‘tekrarlanan’ cironun, yani hizmetlerden ve sarf malzemelerinden elde edilen cironun en fazla zarar gördüğünü (%15 düşüş) belirtmek ilginçtir.

Öte yandan dijital etiket baskı makineleri pazarı son üç yıldır yıllık yaklaşık %8 oranında istikrarlı bir şekilde büyüyor. Özellikle dakikada 20 metrenin üzerinde baskı hızına sahip makineler için pazar segmenti büyümeye devam ediyor.

Son olarak, klişe baskı 2020’deki negatif sıçramanın ardından diğer pazar segmentlerinin yaşadığı toparlanmayı yaşamadı. Aksine, satılan baskı kalıplarının metrekare sayısındaki istikrarlı düşüş devam etti ve bu da baskı hacimlerinde özellikle ticari baskı pazarını etkilemeye devam eden bir düşüşe işaret ediyor.

PRINT4ALL 2025: Proje ve yol gösterici ilkeleri

Print4All 2025, bir kez daha baskı endüstrisinin geleneksel segmentasyonunun ötesine geçen yenilikçi bir format sunarak, sektöre adanmış ve bir dizi özelliği bir araya getiren entegre bir platform olarak kimliğini yeniden teyit ediyor: şirketlerin tekliflerine dayanan çözümler ve yenilikler için bir vitrin; tedarik zinciri yaklaşımıyla pazarın potansiyeline ve ana gelişim alanlarına bakmayı amaçlayan bir fikir laboratuvarı ve son olarak tartışma ve profesyonel gelişime güçlü bir bağlılıkla içerik için bir ev.

Proje 2025’in etrafında geliştirildiği üç yol gösterici ilke var: Yakınsama, Deneyim ve Ağ Oluşturma

Yakınsama, günümüzde farklı baskı uygulamalarının yeni çözümler ve yeni iş fırsatları yaratmak üzere kesişmesinin yanı sıra teknolojiler ve yeni teknikler arasında ortaya çıkan yeni fırsatları ifade etmektedir.

Print4All aynı zamanda bir Deneyim olacak: sektörde ortaya çıkan konular ve yeni zorluklar, fuar boyunca ziyaretçilere eşlik edecek derinlemesine tartışmalar için belirli pazar segmentlerine adanmış temalı alanların odak noktası olacak.

Son olarak, Ağ Oluşturma: Print4All, üreticiler, matbaacılar, iletişim ajansları, tasarımcılar ve marka sahipleri gibi tüm tedarik zincirinin katılımı sayesinde bir iş fırsatı ve birbirini tamamlayan sektörlerin buluşmasıdır. Print4All’un Ipack-Ima, Greenplast ve Intralogistica Italia ile aynı zamanda gerçekleşmesiyle, alet mekaniğine adanmış etkinlik olan The Innovation Alliance’ın yenilenen üyeliği de bir başka katma değerdir. Endüstriyel üretim sürecinin farklı aşamalarını yöneten, özellikle her sektörü etkileyen büyük değişiklikler ışığında, çok yüksek düzeyde yenilikçilik ve araştırma ve geliştirmeye yapılan önemli yatırımlarla birleşen makineleri keşfetmek için önemli bir fırsat.

Print4All 2025’e giden yol haritası

Bir yıldan uzun bir süre önce başlatılan, sektörün önemli etkinliklerine katılım yoluyla fuara giden yol haritası, yalnızca pazar ve tedarik zinciriyle sürekli olarak bir araya gelmek, ihtiyaçlarını ve aciliyetlerini anlamak için değil, aynı zamanda fuardaki eğitim ve öğretim etkinlikleriyle sonuçlanacak bir dinleme sürecine başlamak için de eşsiz bir fırsat.

Bir sonraki adım ise 11 Temmuz’da Villa Quaranta, Ospedaletto di Pescantina’da düzenlenecek olan Print4All Conference 2024. Yol Haritası’nın yılın en önemli etkinliği olan konferans, pazar uzmanlarının sesini dinlemek için bir fırsat olacak, ancak her şeyden önce en iyi uygulamalar, yeni trendler ve gelişmekte olan teknolojiler hakkında açık bir fikir ve deneyim alışverişi yoluyla üreticilerin ve marka sahiplerinin vizyonunu paylaşacak. Etkinlik, baskı ve dönüştürme sektöründeki tüm topluluklara yöneliktir.

Geleceğin Baskısı: yarının baskı endüstrisi için tedarik zinciri görünümleri ve inovasyon başlığı günün amacını özetlemektedir: son aylarda pazara sunulan yeniliklerin ve teknolojik ilerlemelerin analizinden başlayarak, baskı dünyasının tüm endüstri segmentlerinde, dönüştürmeden ambalajlamaya, etiketlemeden ticari ve endüstriyel baskıya kadar gelecekteki yönlerine bakmak için tedarik zinciri boyunca disiplinler arası tartışmaya bolca yer bırakarak daha geniş bir senaryo çizilecektir.

Tags: #ambalaj#baskı#endüstri#fuar#inovasyon#makine#marka#matbaa#Print4All#sektör#şirket#Tedarikzinciri#teknoloji
Previous Post

Print4All returns to Fiera Milano in May 2025: The market confirms its confidence in the appointment

Next Post

DURST drupa 2024’te

editor

editor

Next Post
DURST at drupa 2024

DURST drupa 2024'te

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



  • Trending
  • Comments
  • Latest
BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

Nisan 26, 2023
Kyocera ile ileriye bakış!

Kyocera ile ileriye bakış!

Şubat 5, 2024
Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Ağustos 4, 2023
Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Aralık 22, 2023
Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

0
FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

0
Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

0
New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

0
OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

Mayıs 23, 2025
Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Mayıs 23, 2025
Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Mayıs 22, 2025
Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Mayıs 21, 2025

Recent News

OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

Mayıs 23, 2025
Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Mayıs 23, 2025
Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Mayıs 22, 2025
Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Mayıs 21, 2025
  • Hakkımızda
  • Reklam
  • Gizlilik
  • İletişim
Copyright 2023 Matbaa Teknik
No Result
View All Result

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.