Ambalaj ve baskı endüstrilerine hizmet veren öncü markalardan biri olan Toyo Printing Inks, 22–25 Ekim 2025 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenecek olan 30. Avrasya Ambalaj İstanbul Fuarı’na katılacak. Şirket, fuarda artience küresel marka kimliği altında yenilikçi ve sürdürülebilirlik odaklı ürün ve hizmetlerini tanıtacak.
Manisa Organize Sanayi Bölgesi’ndeki ikinci fabrikasıyla üretim kapasitesini artıran ve ürün portföyünü genişleten Toyo Printing Inks, laminasyon yapıştırıcı üretimine yönelik yatırımını öne çıkaracak ve çevre dostu çözümlerini sunacak. Şirket, gıda, içecek ve endüstriyel uygulamalar için geliştirdiği çevre dostu mürekkeplerini, kaplama sistemlerini ve yardımcı ürünlerini 5. Salon, 513B standında sergileyecek. Tabaka ofset, web ofset, metal ambalaj sistemleri ve sıvı mürekkeplerin yanı sıra, artience grubunun yenilikçi ürün çözümleri de ziyaretçilere tanıtılacak.
Toyo Printing Inks CEO’su ve Yönetim Kurulu Üyesi Yakup Benli, fuara ilişkin görüşlerini şöyle paylaştı:
“Avrasya Ambalaj Fuarı, Toyo Printing Inks’in küresel dönüşümünü ve yatırımlarını sergilemesi için en değerli platformlardan biri. Sanat ve bilimin mükemmel uyumunu temsil eden artience markasının vizyonu, sektöre getirdiğimiz yeniliklerle kusursuz bir şekilde örtüşüyor. Geçtiğimiz Nisan ayında Manisa Organize Sanayi Bölgesi’nde açılışını yaptığımız yeni fabrikamızda farklı sektörlere hizmet veren birçok üretim hattını devreye aldık. Tüm üretim süreçlerimiz çevre dostu altyapıları, ileri üretim teknolojileri ve sürdürülebilir yöntemleriyle sektörde öne çıkıyor. Bu yatırım yalnızca Türkiye için değil, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika dahil olmak üzere bölgesel pazar için de stratejik bir adımı temsilediyor. Bu yılki fuarda sürdürülebilirlik odaklı çözümlerimizi paylaşmayı ve yeni yatırımımızın sektöre katkılarını vurgulamayı hedefliyoruz.”
Toyo Printing Inks Stratejik Planlama ve Pazar Analizi Takım Lideri Pınar Demir Altın da şu değerlendirmeyi yaptı:
“Bu yıl, artience markamız altında fuara ikinci kez katılırken hem yeni ürün hatlarımız hem de sürdürülebilirlik odaklı yaklaşımımızla öne çıkacağız. Hedefimiz, mevcut iş ortaklarımızla büyüyen iş birliklerimizi güçlendirmek ve sektörün geleceğine katkı sağlayacak yeni bağlantılar kurmaktır.”
artience markasının “Empowering Feeling” (Güçlendiren Hissiyat) mottosundan ilham alan Toyo Printing Inks, sanat ile bilimin kesiştiği yenilikçi ürünlerini yerli ve uluslararası iş ortaklarına sunarak sektördeki liderliğini güçlendirmeyi amaçlıyor.