• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
Matbaa Teknik
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
Matbaa Teknik
No Result
View All Result
Home Haberler

Çapraz pazarlama ve ambalaj ilişkisi, ayrıcalıklı ve kazançlı bir satın alma deneyimi sunuyor

editor by editor
Haziran 6, 2024
in Haberler
0
Çapraz pazarlama ve ambalaj ilişkisi, ayrıcalıklı ve kazançlı bir satın alma deneyimi sunuyor
0
SHARES
10
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Modern işletmeler, müşteri ilişkilerini güçlendirme konusunda birçok yeni stratejiye ihtiyaç duyuyor. Bu noktada kurumlar, ambalaj üzerinde tamamlayıcı ürün veya hizmet satın almaya teşvik eden çapraz pazarlama yöntemine başvuruyor. Çapraz pazarlama, ana ürünle bağlantılı bir şekilde uygulandığında, satış hacmini ve müşteri memnuniyetini önemli ölçüde artırıyor. Bu yaklaşım, bir şirketin tüketici ihtiyaçlarını anladığının bir göstergesi olduğundan müşteri sadakatinin derinleşmesini sağlıyor. Tasarist Yaratıcı Direktörü Musa Çelik, çapraz pazarlamanın işletmelere ve tüketiciye eş zamanlı avantajlar sunan ayrıcalıklı bir çözüm olduğunu vurguluyor.

Tasarist Yaratıcı Direktörü Musa Çelik

Günümüzde işletmeler, sadece gelirlerini artırmaktan ziyade müşteri sadakatini korumaya da odaklanıyor. Müşterilerin taleplerine daha kapsamlı bir çözüm sunmak, onların markaya olan güvenini artırıyor.   Yeni nesil tüketici, ambalaj tasarımlarında birincil satın alımlarına değer katan ürün veya hizmetler görmek istiyor. Bu ihtiyaca karşılık vermenin yolu da çapraz pazarlama stratejisinden geçiyor. Çapraz pazarlama, müşterinin ihtiyacına entegre ürün veya hizmetler sunarak satın alma deneyimini zenginleştiriyor. Bu yöntem toplam satış değerini artırmakla beraber tüketici memnuniyetini de derinleştiriyor. Ambalaj tasarımı, ürünle ilgili ilk dikkat çeken ve satın alma kararını önemli ölçüde etkileyen bir unsur olduğundan çapraz satış fırsatlarını daha görünür kılıyor. Tüketici ambalaj üzerinde ana ürünle uyumlu, başka bir tamamlayıcı ürün gördüğünde marka tarafından anlaşıldığını ve önemsendiğini hissediyor. Aynı zamanda tüketiciye zamandan tasarruf etme imkanı sunan bu yöntem, kalıcı bir müşteri sadakatine ve satış gelirinin gittikçe artmasına olanak sağlıyor.

“İşletmelerin Ambalaj Yoluyla Tüketici ve Ürün Arasında Tematik Bir Bağlantı Kurması Gerekiyor”

Tasarist Yaratıcı Direktörü Musa Çelik, “Ambalaj, bir ürünün sadece koruyucu kabı olmanın ötesinde, müşteri ile marka arasındaki ilk temas noktasıdır. Müşteri ürünün karşısına geçtiğinde ona iletmek isteyeceğiniz tüm detaylar, ambalajınızın iletişim becerisine emanet edilir çünkü ambalaj tasarımı raflarda markaların adına konuşuyor. Dolayısıyla işletmelerin ambalaj yoluyla tüketici ve ürün arasında tematik bir bağlantı kurması gerekiyor. Bu noktada çapraz satış stratejileri hem işletme hem de tüketiciye eş zamanlı fayda sağlayan ayrıcalıklı bir çözüm olarak dikkat çekiyor. Çapraz satış, maliyet verimliliğinden müşteri sadakatine kadar uzanan birçok noktada iki taraflı avantaj sağlıyor. Mesela bir makarna ambalajının tahta kaşıkla birleştirilmesi veya ambalaj tasarımının soslara yönlendirmesi, tüketiciyi ana ürünle uyumlu bir başka tamamlayıcı ürün satın almaya teşvik eder. Tek bir ürünün birden fazla tamamlayıcıya referans olması, müşteri deneyimini zenginleştirerek uzun vadeli ve periyodik şekilde artan satış hacmi fırsatı yaratır.” açıklamalarında bulunuyor.

Tags: #ambalaj#endüstri#inovasyon#İşletme#marka#pazarlama#şirket#Tasarist#tasarım#tüketici#ürün
Previous Post

WPO plans to make out of Propak Asia the global stage for its strategic meetings: Board Meeting, WorldStar Ceremony, among other activities

Next Post

Unlocking Potential: ICE Europe 2025 Brings Together Converting Specialists Worldwide

editor

editor

Next Post
Unlocking Potential: ICE Europe 2025 Brings Together Converting Specialists Worldwide

Unlocking Potential: ICE Europe 2025 Brings Together Converting Specialists Worldwide

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



  • Trending
  • Comments
  • Latest
BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

Nisan 26, 2023
Kyocera ile ileriye bakış!

Kyocera ile ileriye bakış!

Şubat 5, 2024
Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Ağustos 4, 2023
Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Aralık 22, 2023
Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

0
FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

0
Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

0
New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

0

Roland DG TrueVIS XP-640 Wins Pick Award from Keypoint Intelligence for Highest-Rated Printer

Mayıs 8, 2025
Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mayıs 7, 2025
Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Mayıs 6, 2025
Lidya Grup, dijital baskı pazarının büyümesine liderlik ediyor

Lidya Grup, dijital baskı pazarının büyümesine liderlik ediyor

Mayıs 2, 2025

Recent News

Roland DG TrueVIS XP-640 Wins Pick Award from Keypoint Intelligence for Highest-Rated Printer

Mayıs 8, 2025
Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mayıs 7, 2025
Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Mayıs 6, 2025
Lidya Grup, dijital baskı pazarının büyümesine liderlik ediyor

Lidya Grup, dijital baskı pazarının büyümesine liderlik ediyor

Mayıs 2, 2025
  • Hakkımızda
  • Reklam
  • Gizlilik
  • İletişim
Copyright 2023 Matbaa Teknik
No Result
View All Result

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.