• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
Matbaa Teknik
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
Matbaa Teknik
No Result
View All Result
Home Haberler

Baskılı ambalajlarla geleceğin olasılıklarını yakalamak

editor by editor
Mart 3, 2025
in Haberler
0
Baskılı ambalajlarla geleceğin olasılıklarını yakalamak
0
SHARES
13
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Dijital baskılı ambalaj, 2027 yılında 23,6 milyar dolara, 2032 yılında ise 45 milyar dolara ulaşacağı ön görülen ve baskı alanında dünyanın en hızlı büyüyen sektörlerinden biri olarak öne çıkıyor.[1]

Dijitalin toplam küresel baskılı ambalaj pazarındaki payı henüz küçük olsa da portföylerini yeni ve ilgi çekici ambalaj uygulamalarıyla genişletmek isteyenler için fırsatlar yaratma konusunda potansiyeli oldukça büyük.

Bu potansiyeli ortaya çıkarmak için markalar, dijital baskı teknolojisinin düşük hacimlerde değişken ve tam renkli baskıları hızlı bir şekilde üretme becerisini kullanarak verimli ve kârlı bir şekilde talepleri özelleştirebiliyor. Hatta ana ambalajlar her bir müşteriye hitap edecek şekilde kişiselleştirilerek özel deneyimler yaratılabiliyor ve bu da marka sadakatini artırmada önemli bir rol oynuyor.

Değişen pazar trendlerine de yanıt veren bu durum, yeni ürünleri test etmek, promosyonları hızla piyasaya sürmek veya ticari bir fırsatı değerlendirmek için rakiplerin faaliyetlerine karşı bir fark noktası yaratıyor. Dijital baskı, doğası gereği analog üretime kıyasla daha sürdürülebilir bir süreç olmasıyla da sadece ihtiyaç duyulan ambalajı üreterek atığı azaltıyor; stokları asgaride tutuyor.

Öte yandan neredeyse her çeşit ürünü sergilemek, tanıtmak ve paketlemek için kullanılan oluklu ambalajlar ve oluklu kutular, en çok kullanılan nakliye ambalajı olduğu gibi en yaygın kullanılan ikincil gıda ambalajlama yöntemi olarak konumlanıyor. Smithers’a göre, 2027 yılına kadar küresel fiber bazlı ambalaj pazarının hacim olarak %65,6’sını ve değer olarak %45,5’ini oluşturması beklenen oluklu ambalajlar, doğal fiberlerden üretildiği için plastik ambalajlara kıyasla çevresel açıdan daha sürdürülebilir bir seçenek oluyor. Bu da tüketicilerin yenilenebilir, geri dönüştürülebilir ve biyolojik olarak parçalanabilir malzemelere olan talebini karşılıyor2.

Tüm bunlara ek olarak ürünlerin karmaşık dağıtım kanalları üzerinden güvenli bir şekilde taşınması için kaliteli ambalaja olan talep de özellikle sürdürülebilirlik avantajlar sunan oluklu mukavva ambalajlar için daha da önemli hale geliyor. Biz de Canon olarak baskı öncesi oluklu ambalaj pazarına yönelik teknoloji çözümlerimizle bu pazara girmek veya bu pazarı genişletmek isteyen müşterilerimize ideal çözümler sağlıyoruz.

Genellikle ek laminasyon gerektirmeyen yüksek kaliteli ve çizilmeye dayanıklı baskılar sunan UVgel gibi özel hizmet teklifleri ve teknolojiler sunarak süreçleri PSP’ler (ticari baskı hizmeti sağlayıcıları) için kolaylaştırıyoruz. “Bunu nasıl başarıyoruz?” sorusunun yanıtına gelecek olursak da Colorado serisi geniş formatlı yazıcılarımızla lito laminasyona verimli ve karlı bir uçtan uca dijital alternatif sunuyoruz.

Yeni UVgel Ambalaj Üretimi sayesinde Colorado M serisi, çok düşük hacimlerle baskılı ambalaj üretmek için dış kaynak kullanımına mali açıdan uygun bir alternatif arayan tekstil sektörü veya sundukları hizmetler arasına ambalaj uygulamalarını da dahil ederek çeşitlendirmek isteyen baskı hizmeti sağlayıcıları için harika bir seçenek sunuyor. Oluklu bir materyale laminasyon aşaması için özelleştirilmiş baskılı astar malzemesi tabakaları üreten UVgel Ambalaj Üretimi, bu fırsatlarla dolu sektöre talep üzerine dijital baskının avantajlarını getiriyor. Böylece perakende sektörü, tüketici ürünleri ve yüksek değerli ürünler için etki oluşturan baskılı ambalajlar hazırlayabiliyor.

Dijital baskı öncesi ambalajlarını dışarıdan temin etmek zorunda olan oluklu ambalaj dönüştürücüleri için uygun olan bu ürün, dijital hızlarında ve kalitesinde düşük hacimli özel üretimlerin şirket içinde üretilmesini sağlayarak bir baskı hizmeti sağlayıcısının yaratıcı tekliflerini geliştiriyor.

[1] Smithers – The Future of Digital Printing to 2032 (Dijital Baskının 2032’ye Kadar Geleceği) (2022)

2 Smithers – The Future of Fibre-based Packaging (Fiber Bazlı Ambalajların 2027’ye Kadar Geleceği) (FBP)

Tags: #ambalaj#baskı#Canon#Dijital#geridönüştürülebilir#marka#oluklukutu#plastik#renkli#sektör#şirket#teknoloji#üretim#ürün#UVgel#yenilenebilir
Previous Post

Fujifilm raises consumables prices in response to ongoing market challenges in Europe

Next Post

Lidya Grup Başkanı Bekir Öz: “İşimize yüreğimizi koyduk, yatırımlara devam ediyoruz”

editor

editor

Next Post
Lidya Grup Başkanı Bekir Öz: “İşimize yüreğimizi koyduk, yatırımlara devam ediyoruz”

Lidya Grup Başkanı Bekir Öz: “İşimize yüreğimizi koyduk, yatırımlara devam ediyoruz”

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



  • Trending
  • Comments
  • Latest
BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

Nisan 26, 2023
Kyocera ile ileriye bakış!

Kyocera ile ileriye bakış!

Şubat 5, 2024
Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Ağustos 4, 2023
Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Aralık 22, 2023
Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

0
FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

0
Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

0
New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

0

Roland DG TrueVIS XP-640 Wins Pick Award from Keypoint Intelligence for Highest-Rated Printer

Mayıs 8, 2025
Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mayıs 7, 2025
Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Mayıs 6, 2025
Lidya Grup, dijital baskı pazarının büyümesine liderlik ediyor

Lidya Grup, dijital baskı pazarının büyümesine liderlik ediyor

Mayıs 2, 2025

Recent News

Roland DG TrueVIS XP-640 Wins Pick Award from Keypoint Intelligence for Highest-Rated Printer

Mayıs 8, 2025
Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mayıs 7, 2025
Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Mayıs 6, 2025
Lidya Grup, dijital baskı pazarının büyümesine liderlik ediyor

Lidya Grup, dijital baskı pazarının büyümesine liderlik ediyor

Mayıs 2, 2025
  • Hakkımızda
  • Reklam
  • Gizlilik
  • İletişim
Copyright 2023 Matbaa Teknik
No Result
View All Result

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.