Bu yılki buluşmada, yurt dışı ziyaretçi oranını yüzde 19 arttıran SIGN İstanbul’u Asya & Pasifik Bölgesinden Amerika’ya, Orta ve Batı Avrupa’dan Afrika’ya Orta Doğu’dan Balkanlara 90 ülkeden toplam 3.976 profesyonel takip etti. SIGN İstanbul 2023’ü en çok ziyaret eden ülkeler sırasıyla İran, Kosova, Bulgaristan, Makedonya, Irak, Almanya, Romanya, Azerbaycan, Tunus ve Gürcistan oldu. Fuara, İstanbul’dan sonra yurt içinden en çok ziyaret ise Ankara, Bursa, İzmir, Kocaeli, Tekirdağ, Antalya, Sakarya, Konya, Kayseri ve Mersin’den oldu.
Satınalmacılara Ulaşmada En Önemli Adres
SIGN İstanbul 2023 katılımcılarının yüzde 95’i, fuarın yeni satınalmacılara ulaşarak iş bağlantıları kurmalarına olanak sağladığını söylerken, yüzde 94’ü ürünlerini sergilemek için en ideal uluslararası platform olarak görüyor. Fuara katılan firmaların yüzde 93’ü ise satış rakamlarını arttırmak ve ticaret yapmak için en uygun platform olduğunu söylüyor. SIGN İstanbul’un kendilerini tüm dünyadan satınalmacılarla buluşmalarını sağladığı görüşünde olan katılımcı oranı ise yüzde 90.
Yüzde 99’u 2024’e de Katılacak…
SIGN İstanbul 2023’ün sonuç raporunda profesyonel ziyaretçilerin görüşlerine ilişkin anket sonuçlarına da yer verildi. Buna göre, fuara gelen profesyonellerin yüzde 99’u, SIGN İstanbul 2024’ü de ziyaret edeceklerini ifade etti. “SIGN İstanbul endüstriyel reklam ve dijital baskı teknolojileri sektöründeki en iyi markalarla iletişim kurmamızı sağlıyor” diyenlerin oranı yüzde 91 olurken, ziyaretçilerin yine yüzde 91’i, fuarın en iyi ürünleri satın almak için ideal bir platform olduğunu belirtiyor. SIGN İstanbul’u sektör trendlerini takip etmek ve lider markalarla bir araya gelmek için en doğru adres olarak görenler yüzde 90’lık bir kısmı oluştururken, ziyaretçilerin yüzde 89’u ise SIGN İstanbul katılımcı profilinden memnun olduğunu söylüyor.
SIGN İstanbul’un 25. buluşması, 31 Ekim – 03 Kasım 2024 tarihlerinde TÜYAP Beylikdüzü’nde gerçekleşecek.