• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
Matbaa Teknik
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
Matbaa Teknik
No Result
View All Result
Home Haberler

Sürdürülebilir büyüme odak noktasında: Teknoloji liderleri drupa 2024’e hazırlanıyor

editor by editor
Aralık 7, 2023
in Haberler
0
Sustainable growth in focus: Technology leaders prepare for drupa 2024
0
SHARES
30
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Kendilerini küresel sektöre tanıtmak isteyen herkes drupa’ya geliyor. Tıpkı 2024 yılında, baskı teknolojileriyle ilgili en önemli ticaret fuarının pandeminin neden olduğu sekiz yıllık bir aradan sonra nihayet yeniden gerçekleşeceği gibi. Şimdiden net olan bir şey var: Katılımcılar yenilikçi ürün sunumları ve sürükleyici canlı demolar sunacak.

Canon Avrupa Dijital Baskı ve Çözümler Pazarlama ve İnovasyon EMEA Başkan Yardımcısı Marc Bory, yaklaşan fuarla ilgili olarak “drupa 2024, Canon için önemli bir kilometre taşıdır,” diyor. Bu, küresel baskı ve ambalaj endüstrisinin 28 Mayıs – 7 Haziran tarihleri arasında drupa’da yeniden bir araya gelmesiyle sektördeki bir diğer önemli oyuncuyu teyit ediyor. “Bu fuar, ticari ve endüstriyel baskıda yenilikçiliğimizi, teknoloji liderliğimizi ve hızlandırılmış büyümeye olan bağlılığımızı gösterirken, baskı topluluklarımızla etkileşimlerimizi derinleştirmemize olanak tanıyor. Teknoloji ve iş inovasyonu yoluyla gelecek için sürdürülebilir bir şekilde büyümelerine ve gelişmelerine nasıl yardımcı olabileceğimizi tartışmak için küresel baskı topluluklarıyla tekrar yüz yüze görüşmeyi dört gözle bekliyoruz,” diyor Marc Bory.

Marc Bory, EMEA Vice President, Digital Printing & Solutions Marketing & Innovation at Canon Europe

Baskı endüstrisinde zorlukların yanı sıra fırsatlar da her yerde mevcutken, drupa’dan yayılan dürtüler her zamanki kadar değerli. Ne de olsa, yalnızca teknoloji trendlerini ve pazar değişikliklerini yakından takip edenler kendileri için yeni potansiyellerden yararlanabilecek. Bobst, Canon, die Durst Group, EFI, Epson, Fujifilm, Heidelberg, Koenig & Bauer, Konica Minolta, Leonhard Kurz Stiftung, Ricoh Europe PLC ve Windmöller & Hölscher buna örnek olarak gösterilebilir. Ricoh Europe İş Yenilikleri ve Çözümleri Direktörü Erwin Busselot, “drupa’ya geri dönebildiğimiz için çok mutluyuz,” diyor ve sözlerine şöyle devam ediyor: “Fuara getirmeyi hedeflediklerimiz konusunda şimdiden heyecanlanmaya başladık ve Ricoh standına yapılacak bir ziyaretin unutulmaz bir deneyim olacağından eminiz.”

Ayrıca yenilikçi çözümlerini sunacak olan tanınmış KOBİ’ler ve start-up’lar, yetkinlikleriyle pazarı yönlendiren şirketler için ilham verici bir ortam oluşturacak.

Olaf Lorenz, General Manager International Marketing Division, Konica Minolta Business Solutions Europe

Anahtar olarak dijitalleşme

Yeni teknolojiler ve uygulama alanları çok çeşitli fırsatlar sunuyor. Konica Minolta Business Solutions Europe Uluslararası Pazarlama Bölümü Genel Müdürü Olaf Lorenz, fuar öncesinde yaptığı açıklamada, “Çalışma uzunlukları düşmeye devam ettikçe ve sürdürülebilir üretim için talepler arttıkça, dijital baskı ticari ve endüstriyel pazarlarda önemli bir büyüme gücü olmaya devam ediyor,” dedi. Burada başarıyı optimize etmenin odak noktalarından biri de hiç şüphesiz drupa 2024’ün odak temalarından biri olan dijitalleşme. “Standımıza gelen ziyaretçiler, ölçeklenebilirlik, kapasite güvenilirliği, sürdürülebilirlik ve akıllı fabrika otomasyonunun bir araya geldiği ve insan deneyimini merkeze alan büyüleyici bir Endüstri 5.0 masalına kendilerini kaptırabilecekler. Küresel bir teknoloji lideri olarak misyonumuz, dijitalleşmenin barındırdığı potansiyelin belirlenmesine ve ortaya çıkarılmasına yardımcı olmaktır. Ayrıca onları, etiketten geniş formata kadar birçok segmentte uçtan uca ekosistemler sağlayan stratejik ortaklıklarımızı keşfetmeye davet edeceğiz.”

2024 odak temalar

Dijitalleşme, baskı ve ambalaj endüstrilerindeki süreçler ve uygulamalar için bir kolaylaştırıcıdır. Yapay zeka, platform ekonomisi ve endüstriyel uygulamalar alanında yeni ürün çözümlerine açıklık kilit bir rol oynuyor. Ayrıca, sürdürülebilirlik önümüzdeki yıl drupa’nın gündemini belirleyecek. Döngüsel Ekonomi, Enerji Verimliliği ve Kaynakların Korunması gibi konularla sürdürülebilirlik, bir bütün olarak sektör için çok önemli bir faktör haline gelmiştir.

Dr. Andreas Pleßke, Spokesman od the Board at Koenig & Bauer

Bu dinamik bağlamda katılımcılar temel faaliyet alanlarını baskı ve ambalaj endüstrileri, ajanslar, ticaret, medya ve araştırmadan oluşan uluslararası bir kitleye sunuyor. Koenig & Bauer Yönetim Kurulu Sözcüsü Dr. Andreas Pleßke “Katılımcılar olarak Dijitalleşme ve Sürdürülebilirlik odak temalarını algılanabilir kılmak için elimizden geleni yapıyoruz. Dijital çözümler sürdürülebilir ürünler, hizmetler ve süreçler için olanak sağlayıcılardır. ‘Exceeding Print’ stratejimizle hem baskı endüstrisini hem de toplumu harekete geçiren konulara ışık tutuyoruz,” diyor.

Katılım için çeşitli olanaklar

drupa sadece vazgeçilmez, küresel bir endüstri platformu olarak talep görmüyor, aynı zamanda Özel Forumlarında ilgili ve vizyoner temaları ve en iyi uygulamaları merkeze yerleştiriyor. Katılımcılar burada yenilikleri, fikirleri ve konseptleriyle yeni iş fırsatları oluşturacak.

drupa cube’de ve Ambalaj, Tekstil ve Sürdürülebilirlik konularındaki çeşitli temas noktalarında katılımcılara ilgili temalar ve büyüme potansiyeli için itici güçler hakkında derinlemesine bilgi verilecektir. Start-up’lar “dna – drupa next age “de kendi platformlarını bulacak ve çözümlerini uluslararası bir uzman kitlesine sunabilecekler.

Tags: #ambalaj#baskı#Canon#Dijital#drupa#endüstriyel#etiket#ExceedingPrint#fuar#Fujifilm#Heidelberg#inovasyon#KonicaMinolta#sürdürülebilir#teknoloji#ticari
Previous Post

Yapay zeka ve teknoloji ile rakiplerinden ayrılıyor

Next Post

Sustainable growth in focus: Technology leaders prepare for drupa 2024

editor

editor

Next Post
Sustainable growth in focus: Technology leaders prepare for drupa 2024

Sustainable growth in focus: Technology leaders prepare for drupa 2024

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



  • Trending
  • Comments
  • Latest
BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

Nisan 26, 2023
Kyocera ile ileriye bakış!

Kyocera ile ileriye bakış!

Şubat 5, 2024
Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Ağustos 4, 2023
Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Aralık 22, 2023
Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

0
FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

0
Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

0
New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

0
OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

Mayıs 23, 2025
Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Mayıs 23, 2025
Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Mayıs 22, 2025
Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Mayıs 21, 2025

Recent News

OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

OMÜD Sempati Üyeleri Tanıtım Etkinliği Oluklu Mukavva Sektörünü Bir Araya Getirdi

Mayıs 23, 2025
Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Kimya sektörünün ihracatı 4 ayda 10 milyar doları aştı

Mayıs 23, 2025
Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Edale to Challenge Perceptions and Showcase New Capabilities at Poland’s 5th Self-Adhesive Label Congress

Mayıs 22, 2025
Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Labelexpo Southeast Asia 2025 achieves 40% growth as sustainability takes center stage

Mayıs 21, 2025
  • Hakkımızda
  • Reklam
  • Gizlilik
  • İletişim
Copyright 2023 Matbaa Teknik
No Result
View All Result

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.