• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
Matbaa Teknik
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • E-dergi
  • Abonelik
  • İletişim
No Result
View All Result
Matbaa Teknik
No Result
View All Result
Home Haberler

Endüstriyel Reklam ve Baskı sektörünün liderleri bu yıl da FESPA Eurasia’yı tercih ediyor

Avrasya bölgesinin en büyük ve en kapsamlı baskı ve endüstriyel reklam fuarı olan FESPA Eurasia’da geri sayım başladı. 11-14 Eylül tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde sektör profesyonellerini ağırlamaya hazırlanıyor. Geçtiğimiz yıl 11.000’den fazla ziyaretçiyle rekor kıran FESPA Eurasia, bu yıl da endüstriyel reklamcılıktan tekstil baskıya, serigrafiden geniş format baskıya kadar en son teknolojileri ve yenilikleri sergileyecek. Katılımcılar, geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi,  ekonomik koşullar ne olursa olsun FESPA Eurasia’nın markalarını güçlendirmek ve sektördeki konumlarını korumak için kritik bir platform olduğu yönünde ortak görüş belirtiyor

editor by editor
Ağustos 6, 2024
in Haberler
0
Endüstriyel Reklam ve Baskı sektörünün liderleri bu yıl da FESPA Eurasia’yı tercih ediyor
0
SHARES
5
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Endüstriyel reklam ve dijital baskı alanındaki tüm yeniliklerin bir arada sergilendiği Avrasya’nın en büyük fuarı FESPA Eurasia, bu yıl 11-14 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Yıl boyunca heyecanla beklenen FESPA Eurasia, ‘Dönüşümü Hızlandırın’ sloganıyla bölgeyi 11. kez İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) İstanbul’da buluşturacak. Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi, bu önemli sektör buluşmasında fuara katılmanın önemine vurgu yapan katılımcılar, FESPA Eurasia’nın markalarını güçlendirmek ve sektördeki konumlarını korumak için kritik bir platform olduğu yönünde ortak görüş belirtiyor.

Nitelikli ziyaretçi kitlesiyle buluşma noktamız

Şaban Beyler

Türkiye’de düzenlenmeye başladığı ilk yıldan beri FESPA Eurasia’yı tercih eden İstanbul Reklam’dan  Şaban Beyler, “FESPA Eurasia’ya ilk yılından bu yana katıldık ve katılmaya devam edeceğiz. Bu yıl ziyaretçi sayısının daha yüksek olacağını düşünüyoruz. FESPA Eurasia’nın nitelikli ve satın almaya niyetli bir ziyaretçi profili var, bu da katılımcılar açısından büyük bir avantaj. Fuarın nitelikli ve doğrudan sektörle ilgili ziyaretçi kitlesi sayesinde ziyaretçilerimize daha fazla zaman ayırabiliyoruz, bu da ziyaretçilerimizle daha verimli görüşmeler yapmamıza olanak sağlıyor.” şeklinde görüşlerini bildirdi.

MRT Dijital Genel Müdürü Mert Çiçek

FESPA Eurasia’da sadece büyük şehirler değil, Anadolu’nun farklı illerinde de yeni müşteriler edindiklerini belirten MRT Dijital Genel Müdürü Mert Çiçek, “Bugüne kadar katıldığımız FESPA Eurasia fuarlarında yeni müşteriler ve Anadolu’da sık bir araya gelemediğimiz müşterilerimizle görüşme fırsatları bulduk. Fuar etkisi sadece dört gün içine sığdırılan satışlarla sınırlı değil, yıl içinde yaptığımız satışlarımızı destekleyerek büyümemize katkı sağladı. Fuar, yeni modellerimizi daha çok kişiye kısa zamanda tanıtmamızı sağlıyor.” dedi.

Sds Şirket Ortağı  Altuğ Öztürk

“ARED’in desteği bizim için en büyük güven kaynağı”

Türkiye’nin açıkhava ve endüstriyel reklam alanındaki en önde gelen sektör kuruluşu olarak ARED, FESPA Eurasia fuarının en önemli destekçisi olması katılımcılar nezdinde de büyük güven kaynağı sağlıyor. Bu yıl da hizmetlerini ziyaretçileriyle FESPA Eurasia furanıda buluşturmayı hedefleyen Sds Şirket Ortağı  Altuğ Öztürk; “Sektörümüzün derneği ARED’i destekleyerek bu fuara katılmak başlı başına bir kazanımdır. Ürettiğimiz ürünler ve temsilcisi olduğumuz markaları sergileme fırsatını en iyi şekilde buluyoruz. Fuar, sektörümüzün gelişimine katkı sağlamak ve mevcut işbirliklerimizi en iyi şekilde ağırlamak için mükemmel bir platform sunuyor.” şeklinde konuştu.

Muharrem Yıldırım

“FESPA Eurasia adeta yurtdışına çıkış kapımız”

Her yıl sadece bölgenin değil aynı zamanda Avrupa ve Asya bölgesinden gelen yabancı ziyaretçilerin de buluşma noktası olan FESPA Eurasia, katılımcılara, global arenada sektör yeniliklerini tanıma fırsatının yanısıra yeni iş olanakları da sunuyor. Yazım Reklam’dan Muharrem Yıldırım, “FESPA Eurasia sayesinde komşu ülkelerden verimli ziyaretçi profili ve yeni iş bağlantıları kurduk. Sektör paydaşlarımızla bir araya gelmek ve kendimizi bir daha hatırlatmak, fuarın en önemli avantajlarından biridir. Fuar, ekonomik durgunluk dönemlerinde bile markamızı güçlendirmek ve sektördeki konumumuzu korumak için kritik bir platform sunuyor.” dedi. Deniz Dış

İbrahim Demirseren

Ticaret’tenİbrahim Demirseren ise “FESPA Eurasia fuarına katılımımız sayesinde yeni müşteri portföyleri oluşturduk ve mevcut müşterilerimizle olan ilişkilerimizi güçlendirdik. Fuarda kurduğumuz iş bağlantıları ve gerçekleştirdiğimiz görüşmeler iş hacmimizi artırmamızda büyük rol oynadı. Bu yılki FESPA Eurasia fuarından beklentimiz, ziyaretçi sayısının artması ve fuarın daha geniş bir kitleye ulaşmasıdır.” şeklinde konuştu.

23-26 Kasım 2023 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) 10’uncu kez düzenlenen FESPA Eurasia, 500’ün üzerinde markaya ev sahipliği yaptı ve 78 ülkeden uluslararası sektör profesyonelini ağırladı. FESPA Eurasia ile birlikte yerli üreticiler de yeni pazarlara girme fırsatı buldu. 2023 yılını 11.000’in üzerinde tekil ziyaretçi rekoruyla tamamlayan FESPA Eurasia, çok sayıda iş birliğine ev sahipliği yaparak sektöre 1,1 milyar Euro’luk ticaret hacmi sağladı.

Tags: #baskı#Dijital#endüstriyel#FESPA#FESPAEurasia#fuar#İFM#İstanbulFuarMerkezi#marka#reklam#sektör#şirket#tekstil
Previous Post

“Trickle-down innovation”: hybrid printing driving new labelling quality standards

Next Post

Labels on Demand Turbocharges Growth with the Power of the HP Indigo 200K Digital Press

editor

editor

Next Post
Labels on Demand Turbocharges Growth with the Power of the HP Indigo 200K Digital Press

Labels on Demand Turbocharges Growth with the Power of the HP Indigo 200K Digital Press

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



  • Trending
  • Comments
  • Latest
BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

BYB Etiket, pratik, stabil ve çevre dostu baskı için AccurioLabel 230’u seçti

Nisan 26, 2023
Kyocera ile ileriye bakış!

Kyocera ile ileriye bakış!

Şubat 5, 2024
Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Nema Basım, yeni firması Miss Baskı Çözümleri Teknoloji ile dijital baskı teknolojilerine geçiş için Jetron’u tercih etti

Ağustos 4, 2023
Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Yeni RICOH Pro™ C9500 ticari baskı makinalarında operasyonel verimliliğin kilidini açıyor

Aralık 22, 2023
Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

Global print and packaging sector banks on drupa 2024: Exhibitors from 45 countries already on board

0
FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

FESPA Print Census unleashes the insights into the printing world

0
Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

Ricoh selected as one of the 2023 Global 100 most sustainable corporations in the World

0
New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

New TrueVIS printer lineup by Roland DG – most innovative one, second to none!

0
Truepress LABEL 350UV SAI-S Becomes First-Ever UV Inkjet Press to Receive G7 Digital Press System Certification

Truepress LABEL 350UV SAI-S Becomes First-Ever UV Inkjet Press to Receive G7 Digital Press System Certification

Mayıs 13, 2025

Roland DG TrueVIS XP-640 Wins Pick Award from Keypoint Intelligence for Highest-Rated Printer

Mayıs 8, 2025
Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mayıs 7, 2025
Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Mayıs 6, 2025

Recent News

Truepress LABEL 350UV SAI-S Becomes First-Ever UV Inkjet Press to Receive G7 Digital Press System Certification

Truepress LABEL 350UV SAI-S Becomes First-Ever UV Inkjet Press to Receive G7 Digital Press System Certification

Mayıs 13, 2025

Roland DG TrueVIS XP-640 Wins Pick Award from Keypoint Intelligence for Highest-Rated Printer

Mayıs 8, 2025
Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mimaki Europe Reveals Vision and Strategy as Impressive Line-Up of New Product Innovations Debut at 2025

Mayıs 7, 2025
Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Maximize Your Screen Printing Profits: Kornit Digital Champions Digital Mass Customization at FESPA 2025

Mayıs 6, 2025
  • Hakkımızda
  • Reklam
  • Gizlilik
  • İletişim
Copyright 2023 Matbaa Teknik
No Result
View All Result

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.